دبیر علمی دهمین کنگره ادبیات پایداری عنوان کرد؛

ارسال ۱۴۳ مقاله به دبیرخانه دهمین کنگره ادبیات پایداری

«امیری خراسانی»گفت: ۱۴۳ مقاله به دبیرخانه دهمین کنگره ادبیات پایداری واصل شد که ۱۶ مقاله برگزیده شده است.
کد خبر: ۵۷۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 01March 2023

ارسال ۱۴۳ مقاله به دبیرخانه دهمین کنگره ادبیات پایداری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «احمد امیری خراسانی» دبیر علمی دهمین کنگره ادبیات پایداری امروز در آیین دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین با حضور صاحب‌ نظران عرصه دفاع مقدس از سراسر کشور در محل تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان با اشاره به اینکه راه‌اندازی کنگره ادبیات پایداری به دهه ۸۰ برمی‌گردد، اظهار داشت: پایداری، خصیصه ذاتی بشر است و مقابله با استبداد داخلی و خارجی رسالت ادبیات پایداری است.

دبیر علمی دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین ادامه داد: کشورمان به دلیل آن‌که در جایگاهی قرار دارد، همواره مورد هجمه اقوام مختلف بوده و هرزگاهی اقوامی مهاجم، به کشورمان هجوم آورده‌اند.
 
وی گفت: ادبا، شاعران و نویسندگان در زمینه ادبیات پایداری اقدام کرده‌اند و دانشجویان و افراد علاقمند در این حوزه می‌توانند با استفاده از محتوا در این زمینه، با گذشته پربار کشورمان آشنا شوند.
 
امیری خراسانی با تاکید بر اینکه ادبیات پایداری بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران در مقابل زشتی‌هاست، عنوان کرد: ادبیات پایداری ریشه در قرآن دارد و فرهنگ ایرانی، شیعه و اسلام ریشه در عاشورا دارد.
 
دبیر علمی دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین اضافه کرد: امروزه احداث موزه های گوناگون، نمایش آثار دوران جنگ نشان دهنده کوشش انسان‌ها برای حفظ تاریخ و تمدن خود هستند و این ادبیات پایداری ماست.
 
وی خاطرنشان کرد: به دبیرخانه دهمین کنگره ادبیات پایداری ۱۴۳ مقاله واصل شد که ۱۶ مقاله به وسیله شورای علمی کنگره برگزیده شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار