معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح:

برپایی تمدن نوین اسلامی در گرو پیشرفت علمی است

سردار «مهدی‌نژاد» گفت: بسیج باید در حوزه مردمی‌سازی پیشرفت علمی کشور حرکت کند تا بتوانیم در جهت برپایی تمدن نوین اسلامی قدم برداریم.
کد خبر: ۵۷۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 01March 2023

سردار محمد مهدی‌نژاد نوریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد مهدی‌نژاد نوری» معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره علمی شهید چمران که  در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید بتوانیم یک پیشرفت جهشی علمی برای کشور، نیرو‌های مسلح و نیرو‌های مقاومت ایجاد کنیم و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قدم برداریم.

سردار مهدی‌نژاد گفت: بسیج اساتید باید با هم‌افزایی بسیج دانشجویی و  اقشار دیگر در حوزه مردمی‌سازی پیشرفت علمی کشور حرکت کند تا بتوانیم در راستای رسیدن به برپایی تمدن نوین اسلامی قدم برداریم.

وی با بیان اینکه در مقطعی تولید علم و مقاله برای ما افتخار بود و به دنبال کسب جایگاهی در دنیا بودیم، افزود: امروز تداوم این روند بدون در نظر گرفتن نیاز‌های  کشور بی‌فایده است؛ لذا باید بتوانیم از علم، تولید ثروت کنیم و بتوانیم‌ مشکلاتی را که در حوزه‌های مختلف داریم، برطرف کنیم.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: امروز اساتید بسیجی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان باید هدفمندی و نیازسنجی را در مقالات علمی در نظر بگیرند.

سردار مهدی‌نژاد گفت: امروز بسیج اساتید باید به‌عنوان پرچم‌دار جهاد علمی برای تولید علم نافع و مرجع‌ساز و ارتقای قدرت علمی انقلاب اسلامی، با حضور تمام‌عیار در سند اعتلای بسیج که به تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده است و ترویج‌گفتمان‌سازی در حوزه اهمیت و جایگاه علم و نوآوری، در برپایی تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها