معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان:

جشنواره «جوان برتر ایران زمین» در سراسر کشور برگزار می‌شود

یامین پور گفت: جشنواره «جوان برتر ایران زمین» در هفته جوان (۱۱ تا ۱۷ اسفند ) در تمام مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 01March 2023

جشنواره «جوان برتر ایران زمین» در سراسر کشور برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «وحید یامین‌پور» معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: امسال آیین‌های هفته جوان با شعار «جوان، پرچمدار پیشرفت» و با مجموعه‌ای از برنامه‌های میدانی، جشن‌ها، جلسات گفت و شنود جوانان، اردو‌های تفریحی، راهیان پیشرفت و فعالیت‌های خیرخواهانه جوانان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

یامین‌پور افزود: مهمترین برنامه وزارت ورزش و جوانان در این هفته، برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین است که در ۱۲ موضوع در همه مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان، شناسایی جوانان برتر توسط دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی، فعالیت‌های داوطلبانه و خدمات اجتماعی، جهاد تبیین و کارآفرینی از رویکرد‌های این جشنواره خواهد بود.

وی ادامه داد: جوانان برتر پس از ۲ مرحله داوری در سطح استانی و ملی به طور ویژه در جشن بزرگ هفته جوان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

یامین‌پور تاکید کرد: همچنین جشنواره‌ای جداگانه و با عنوان جشنواره «اتم» در سطح استان‌ها برگزار خواهد شد که قرار است از جوانان فعال هر استان که موفق به ارائه ایده و راهکار‌های عملیاتی برای حل مسائل و مشکلات منطقه خود شده اند، تجلیل به عمل آید.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در هفته جوان امسال از بیش از ۴۰۰ جوان برتر در زمینه‌های ذکر شده تقدیر خواهند شد.

به گفته یامین‌پور، شورای عالی جوانان نیز با حضور رییس جمهور در روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار خواهد شد و اصلاح آیین نامه اعطای نشان‌ها دولتی برای اعطای نشان «امید» به جوانان برگزیده هم در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار