رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی یک «ارتش مهدوی» است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: جهت‌گیری ارتش جمهوری اسلامی ایران آشنایی دقیق و عمیق کارکنان و خانواده‌ها با فرهنگ مهدویت و عمل به آن است.
کد خبر: ۵۷۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 01March 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی که روز گذشته (سه‌شنبه) در شهر زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مهدوی است.

وی افزود: امروزه در تمام دانشکده‌ها و منازل سازمانی ارتش، دوره‌های مهدویت برگزار می‌شود؛ چرا که جهت‌گیری ارتش جمهوری اسلامی ایران آشنایی دقیق، عمیق و وسیع کارکنان و خانواده‌ها با فرهنگ مهدویت و عمل به آن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر برداشتن گام‌های موثر در عرصه مهدویت، گفت: فرهنگ مهدویت، فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است که خداوند متعال آن را در اختیار انسان‌ها قرار داده است و برای اینکه بتوانیم آن را کاربردی کنیم لازم است که با شناخت فرهنگ جامعه و انتقال فرهنگ آرمانی مهدویت، به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مهدویت، تبلور آموزه‌های ناب اسلام است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی حاکم بر ایران که ثمره انقلاب اسلامی است، از همان روز‌های نخستین پیروزی انقلاب تلاش کرده است با اجرای قوانین اسلامی و تبلیغ باور‌های مذهبی و دین‌داری، روح مهدویت را در مردم زنده نگه دارد و جان تازه‌ای به آن ببخشد.

در این همایش از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نهاد فعال در حوزه ترویج معارف مهدویت و فرهنگ انتظار تجلیل شد.

بنابر این گزارش، این سومین بار پیاپی در طول دو سال اخیر است که از ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان نهاد فعال در حوزه ترویج معارف مهدویت و فرهنگ انتظار تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار