معاون اجرایی ارتش:

جشنواره گوهر فاطمی لبیک به فرمان جهاد تبیین است

امیر سرتیپ «محمودی» گفت: هدف از برگزاری جشنواره گوهر فاطمی، لبیک به فرمان جهاد تبیین در مقابل تهاجم فرهنگی همه‌جانبه است.
کد خبر: ۵۷۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 01March 2023

امیر محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه هفتمین جشنواره گوهر فاطمی ارتش اظهار داشت: افتخار داریم در این جشنواره که با شعار «گوهر فاطمی، ایران عفیف و عزت پایدار» میزبان شما پیروان اهل بیت علیهم‌الاسلام هستیم.

امیر محمودی در ادامه گفت: دشمن اگر بتواند یک ارزش و اصل را در نظر جامعه بی‌اهمیت و ضعیف جلوه دهد، سنگر بزرگی را فتح کرده است؛ اما با هوشیاری مردم هرگز موفق نخواهد شد.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند که عفت برترین خصلت‌ها و راس همه خوبی‌هاست. ایشان در نهج‌البلاغه می‌فرمایند آنکه بتواند گناهی مرتکب شود، ولی پاکدامنی ورزد، اجرش از مجاهد در راه خدا کمتر نیست.

وی با بیان اینکه انسان پاکدامن در زمره ملائک و فرشتگان قرار می‌گیرد، افزود: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود را گذاشته تا عفاف و حجاب را از بین ببرد، برگزاری این چنین برنامه‌ها بسیار مهم و حیاتی و اثرگذار است؛ چرا که می‌تواند الگوی درستی از حجاب فاطمی را برای جوانان و خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های نیرو‌های مسلح ارائه کند.

امیر محمودی گفت: هدف از برگزاری جشنواره، لبیک به فرمان جهاد تبیین در مقابل تهاجم فرهنگی همه‌جانبه و نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و ارائه الگوی شایسته با تأکید بر ارزش‌ها و آموزه‌های قرآنی به جامعه خانواده‌های نیرو‌های مسلح است.

جشنواره گوهر فاطمی با چهار موضوع «عفاف و حجاب، جهاد و ایثارگری»، «عفاف و حجاب، دانش و پژوهش»، «عفاف و حجاب، فرهنگ و هنر» و «عفاف و حجاب، خلاقیت و نوآوری» برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها