در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون عملیات سپاه: ایران پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار دارد

سردار نیلفروشان گفت: کشورمان پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و ابزار‌های دفاعی را در اختیار دارد و در زمینه پدافند هوایی نیز در بالاترین جایگاه‌های دنیا قرار داریم.
کد خبر: ۵۷۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱ - 02March 2023

سردار نیلفروشانسردار سرتیپ پاسدار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اخبار منتشره درخصوص خرید جنگنده سوخو ۳۵ از روسیه اظهار داشت: قدرت جمهوری اسلامی برگرفته از مردم است و در عرصه بازدارندگی، سلاح و تجهیزات در جایگاه بعدی قرار دارد.

سردار نیلفروشان با بیان اینکه فناوری پدافند هوایی و سپر دفاعی ایران فراتر از سلاح‌های دیگران است، تاکید کرد: هرچند که جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و ابزار‌های دفاعی را در اختیار دارد؛ اما اتکای ما به مردم عزیز ایران است.

وی با اشاره به توانایی متخصصان صنعت دفاعی کشور در طراحی و تولید انواع تجهیزات نظامی، خاطرنشان کرد: حتی اگر موضوع خرید جنگنده و برخی تسلیحات از دیگر کشورها به نتیجه نرسد هم نگرانی و دغدغه‌ای در زمینه تأمین امنیت کشور نداریم.

معاون عملیات سپاه یادآور شد: دنیا روزی ما را تحریم می‌کرد تا چیزی به ما ندهند، اما امروز ما را تحریم کردند تا سلاح نفروشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار