رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح

ارتقای کیفیت آموزش‌ها موجب کاهش حوادث می‌شود/ عمل به فرهنگ ایمنی، ارتقای عملکرد سازمان را به همراه دارد

امیر سرتیپ شیخ حسنی با تاکید بر اینکه با ارتقای کیفیت آموزش‍ها می‍توان موجب کاهش حوادث شد، گفت: در هر ماموریتی باید فرهنگ ایمنی را در دستور کار قرار داده، زیرا عمل به فرهنگ ایمنی نه تنها موجب کاهش حوادث می‍شود بلکه ارتقای عملکرد سازمان را همراه خود خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 02March 2023

ارتقای کیفیت آموزش‌ها موجب کاهش حوادث می‌شود/ عمل به فرهنگ ایمنی، ارتقای عملکرد سازمان را به همراه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمود شیخ حسنی» رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح در سومین همایش ملی ایمنی و پیشگیری از سوانح امام هادی (ع) ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ایمنی یکی از مهمترین مسائلی است که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) قرار دارد و بر همین اساس است که ایشان ایمنی را در کنار بازرسی قرار دادند تا از این طریق فرماندهان، خودشان این موضوع را دنبال کنند.

وی ادامه داد: با سیاست‍های اتخاذ شده از سوی مقام معظم رهبری امروز ایمنی یک حالت سازمان یافته و برنامه ریزی شده پیدا کرده که این امر خود باعث کاهش حوادث و افزایش ایمنی در سطح نیرو‌های مسلح شده است.

رییس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تمامی توصیه‍های لازم و دستور العمل‍های ایمنی تدوین و به همه نیروها، سازمان‌ها و رده‍ها ابلاغ شده است تا با رعایت این اصول مهم بتوانیم بیش از پیش بر سطح ایمنی در سطح نیرو‌های مسلح بیفزائیم.

وی با تاکید بر اینکه با ارتقای کیفیت آموزش‍ها می‍توان موجب کاهش حوادث شد، ادامه داد: در هر ماموریتی باید فرهنگ ایمنی را در دستور کار قرار داده، زیرا عمل به فرهنگ ایمنی نه تنها موجب کاهش حوادث می‍شود بلکه ارتقای عملکرد سازمان را همراه خود خواهد داشت.

امیر شیخ حسنی گفت: ما باید به شکلی کار کنیم که از صفر تا صد کار ایمنی همراه ما باشد. سهل انگاری و نظم و انضباط و پرهیز از بی انضباطی از جمله مواردی است که موجب افزایش حوادث در محیط کار می‍شود پس باید با مدیریت درست و کارآمد و رعایت دقیق اصول ایمنی از رخ دادن حوادث جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: ما باید برای هر اقدام و ماموریتی دارای یک پیوست ایمنی باشیم و ایمنی را همواره در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها