رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

بیمه شدن تمامی امدادگران تا پایان سال آینده

کولیوند گفت: تا پایان فروردین تمامی گروه‌هایی که درجه ایثار دارند و رانندگان پایه یکی که انتخاب شدند در قالب این طرح بیمه خواهند شد.
کد خبر: ۵۷۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 02March 2023

بیمه شدن تمامی امدادگران تا پایان سال آیندهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، دومین سمپوزیوم ملی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث جاده‌ای، پویش نوروز ۱۴۰۲ بدون سوانح ترافیکی صلح امروز در معاونت توانبخشی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه این برنامه با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تمامی امدادگران هلال احمر بیمه شدند؛ گفت: این بیمه شامل بیمه مستمری، بیمه از کار افتادگی، بیمه بازنشستگی و بیمه درمان خواهد بود.

کولیوند با بیان اینکه رقم این بیمه چهار میلیون تومان برای ۲۴۰ ساعت است؛ افزود: آن‌ها که به صورت فعال در پایگاه‌ها کار می‌کنند مشمولین این طرح شدند. تا آخر سال و در فروردین شرکت بیمه‌ای که برای قرارداد با ما همکاری می‌کند به صورت مناقصه مشخص خواهد شد. تا پایان فروردین تمامی گروه‌هایی که درجه ایثار دارند و رانندگان پایه یکی که انتخاب شدند در قالب این طرح بیمه خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم با تلاشی که داریم؛ برای نیمه دوم سال آینده، باقی امدادگران هم در این طرح بیمه خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار