فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

وحدت نیروهای مسلح مورد خشم دشمن است

سردار محمدیان در همایش «مودت‌آفرینان ولایت مدار ۴» گفت: دشمن می‌بیند که نیروهای مسلح به صورت هماهنگ مقابل توطئه‌های آن‌ها ایستاده‌اند. اگر دشمنان یک روز تعریفمان را کردند و تحریم‌ها را برداشتند، باید به خود شک کنیم.
کد خبر: ۵۷۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 02March 2023

کسی نباید احساس کند تفاوتی میان سپاه، بسیج و فراجا وجود داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش «مودت‌آفرینان ولایت مدار ۴» که امروز (پنج‌شنبه) در ستاد فرماندهی سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه نیمه شعبان هستیم. خدا را شاکرم از اینکه توفیق داد تا یک بار دیگر خدمت به مردم را در این سنگر و این جایگاه پیدا کنم. شما کار بزرگی کردید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: این جنگ ترکیبی را با تجربیات گذشته به راه انداختند؛ چون هر فتنه‌ای را قبلا به راه انداختند، به نتیجه نرسید. فوت مهسا امینی به‌عنوان جرقه شروع فتنه مناسب بود. آن‌ها به صورت گام به گام جلو آمدند، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) فراجا وعده دادند که این فتنه‌ها هم تمام می‌شوند. ما دیدیم که علی‌رغم تمام برنامه ریزی‌هایشان، نقش‌هایشان نقش بر آب شد، اما به فرموده حضرت امام (ره)، خرمشهر‌ها در پیش است.

وی افزود: جمع‌بندی دشمنان در این برهه از زمان این بود که روی دستاوردشان تبلیغ و برنامه ریزی کنند و آن، عبارت بود از کار روی کشف حجاب، ایجاد شکاف میان کارگزاران و مردم، ایجاد شایعه مبنی بر ا نظام و مردم که همچنااست که ادامه دارد.

سردار محمدیان ادامه داد: بدانید سپاه، بسیج و فراجا مانند دو انگشتی هستند که کنار هم قرار گرفته‌اند و جدایی ندارند. در هر رده که سردار حسن‌زاده دستوری صادر کند، دستور وی، دستور من است، زیرا هدف و مسیر ما یک چیز است و مولایمان یک نفر است.

وی افزود: کسی بیرون از سازمان نباید احساس کند که تفاوتی میان این سه ارگان (سپاه، بسیج و فراجا) است. ما بایستی هم‌پوشانی و مراقبت در قالب کار و دفاع داشته باشیم، چون هدف و اصل ما، نظام است.

سردار محمدیان اظهار داشت: دشمن می‌بیند که این سه ارگان، به صورت هماهنگ مقابل توطئه‌های آن‌ها ایستاده‌اند. اگر دشمنان یک روز تعریفمان را کردند و تحریم‌ها را برداشتند، باید به خود شک کنیم.

سردار محمدیان گفت: ترکیب افرادی که امروز در اینجا حاضرند و همه کنار هم هستند، ثمره خون شهدا است و این دشمن را کور و ناامید می‌کند.

فرمانده فراجا ادامه داد: ما بنا داریم این نشست‌ها را به‌صورت حضوری و وبیناری در فواصل زمانی کوتاه‌تر برگزار کنیم که باعث اتحاد و آشنایی بیشتر می‌شود و اینکه به‌عنوان امنیت محله‌محور و به‌صورت بلوک‌محور یا موزاییکی کنار هم قرار بگیریم، این اتفاق بیافتد.

وی افزود: این نشست‌ها باعث می‌شوند که دوستان یکدیگر را از نزدیک ببینند و با هم تبادل اطلاعات داشته باشند و موضوعات و مسائل را با هم مطرح کنند. ما باید مأموریت خود را شروع کنیم و رو به جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار