مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

ملت ایران در فتنه اخیر مقتدرانه عمل کرد

حجت‌الاسلام علیزاده دفع فتنه اخیر را ناشی از اقتدار ملت ایران دانست و بر تحکیم بصیرت و دشمن‌شناسی آحاد ملت و مسئولان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 02March 2023

ملت ایران در فتنه اخیر مقتدرانه عمل کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علیزاده» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در همایش «مودت‌آفرینان ولایت مدار ۴» که امروز (پنج‌شنبه) در ستاد فرماندهی سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: بعد از فتنه اخیر برگزاری چنین همایشی احساس نیاز می‌شد. شما خطر بزرگی را از بیخ گوش ملت ما گذراندید. فتنه‌ها تمام نشده‌اند و فتنه‌هایی در پیش است.

وی افزود: شما در مقابله با فتنه اخیر، گوشه‌هایی از اقتدار خود را به نمایش گذاشتید. شما خود را دارید آماده می‌کنید. هر چه مسیر را هموارتر کنید برای فریاد آخر و استقرار دولت جهانی و توحیدی حضرت مهدی (عج) آماده می‌کنید. درود خدا بر شما باد.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: خالق اصلی امنیت، خود خداست. نمی‌خواهد از امنیت فاصله بگیریم. امنیت عبادت است و جوهره آن، عشق است. همه ما یک هدف را تحت ولایت آل الله دنبال می‌کنیم. اگر شب و روز شکر آن را بجا بیاوریم، نمی‌توانیم حق آن را ادا کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار