امام جمعه زنجان:

۳ هزار و ۵۳۵ درخت به یاد شهدا در زنجان کاشته شود

«خاتمی» گفت: با توجه به اهمیت کاشت درخت در کنترل آلودگی‌ها، انتظار می‌رود به تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان درخت کاشته شود.
کد خبر: ۵۷۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 03March 2023

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «آیت‌الله علی خاتمی» امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به قرار گرفتن در روز‌های پایانی سال اشاره و اظهار کرد: کاسبان با در نظر گرفتن شرایط، از گرانفروشی اجتناب کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر ضرورت توجه به شرایط اقتصادی جامعه افزود: کاسبان و بازاریان در نظر داشته باشند که انصاف را رعایت کنند، چون توجه به این امر مهم آثار و برکات زیادی در زندگی دارد.

وی به در پیش بودن هفته جوان اشاره و تصریح کرد: دوره جوانی بهترین و با نشاط‌ترین دوره عمر انسان است و توجه و رسیدگی به مشکلات یک ضرورت به شمار می‌رود از این رو مسؤولان باید به این قشر بهای لازم را بدهند.

آیت‌الله خاتمی به ایام پیش‌رو از جمله ۱۴ اسفند به عنوان سالروز تاسیس یکی از یادگار‌های ارزشمند امام راحل یعنی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد به طور چشمگیری مسیر توانمندسازی محرومان مورد حمایت را در پیش گرفته است.

امام جمعه زنجان نزدیک شدن به ۱۵ اسفند هفته منابع طبیعی و اهمیت آن را متذکر شد و افزود: طبق هشدار‌های داده شده، انسان با دست‌های خود در حال نابودی کره زمین است.

وی به انواع آلودگی‌های ایجاد شده در سطح زمین از جمله افزایش سطح کربن در زمین اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت کاشت درخت در کنترل آلودگی‌ها، انتظار می‌رود به تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان درخت کاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار