امام جمعه پلدختر:

خارج نشینان پشت پرده مسمومیت دختران دانش‌آموز هستند

حجت الاسلام «موسوی» گفت: دشمن برای ضربه زدن برنامه دارد و مسمومیت دختران در مدارس برخی شهر‌های و راهی شدن به بیمارستان امری طبیعی نیست و پشت این قضیه دست کثیف خارج نشین دخالت دارد.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 03March 2023

خارج نشینان پشت پرده مسمومیت دختران دانش‌آموز هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهر گفت: سه روستای مورخانی، جلگه خلج و میدان بزرگ  بخش مرکزی پلدختر مدت ١٠ روز است با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

وی افزود: مشکل آب آشامیدنی اهالی این روستاها می‌طلبد مسئولان آب و فاضلاب شهرستان در اسرع وقت تیم‌های خود را برای بررسی و رسیدگی و رفع این مشکل به این سه روستا اعزام کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: ساکنان این روستاها علی‌رغم طی مسافت رفت و برگشت و تحمل هزینه ایاب و ذهاب و خطرات جاده برای تامین آب به شهر پلدختر مراجعه کنند، بنابر این انتظار می‌رود این مشکل از سوی مسئولان ذی‌ربط پیگیری شود.

وی به بازار آشفته ارز در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و امروز بر سفره و معیشت مردم فشار مضاعف وارد کردند و نباید تصور کرد علت افزایش قیمت ارز و طلا دلالان کف خیابان‌های کلان شهرها هستند که ارز را رد و بدل می‌کنند بلکه طراحی دشمن برای ایجاد نارضایتی اقتصادی، عدم امنیت و ناامیدی است.

امام جمعه پلدختر گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمن برای ضربه زدن برنامه دارد و مسمومیت دختران در مدارس برخی شهرهای و راهی شدن به بیمارستان امری طبیعی نیست و پشت این قضیه دست کثیف خارج نشین دخالت دارد.

وی بر هوشیاری در مقابل برنامه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن پس از پس ازگذشت چهارماه از آغاز اغتشاشاتی، توسط مردم  تودهنی خورد اما امروز نیز ساکت ننشسته و کودتای اقتصادی راه انداخته و  در رسانه‌های بیگانه مانند اینترنشال با دلارهای سعودی حاکمیت ایران را زیر سوال می‌برند.

موسوی یادآورشد: رسانه‌های بیگانه می‌خواهند این را منتشر کنند و که ایران مخالف حضور بانوان و دختران در اجتماع، مدارس و دانشگاه‌ها است و با این اقدام می‌خواهند وانمود کنند اسلام در ایران شعبه ای از اسلام طالبانی است.

وی افزود: در حالی‌که همه می‌دانند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد کرسی‌های بانوان ایران ۶ درصد بوده و اما امروز بیش از ۵٠ درصد کرسی‌های درس، تدریس و آموزش در اختیار بانوان است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: بنابر این باید با هوشیاری دست دشمن را رو و نقشه‌های شوم آنان رابا حضور با بصیرت  و آگاهی خود در جهاد تبیین نقش برآب کرد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه  به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و روز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: احسان و نیکوکاری یکی از بهترین و نیکوترین رویه به ویژه در آستانه سال نو است که امسال با نیمه شعبان نیز تقارن یافته و در این جشن همواره مردم پلدختر علی‌رغم فشارهای اقتصادی  اما پای کار بوده و هستند.

موسوی با بیان این‌که کمیته امداد برای رفع فقر گام‌های جدی و موثری برداشته است ، یادآورشد: مردم در جشن نیکوکاری با شناسایی نیازمندان پای کار هستند و در این امر خیر سهیم و کمک‌کار این نهاد حمایتی است.

امام جمعه پلدختر به ١١ شعبان سال‌روز ولادت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره و اظهار امیدواری کرد: جوانان با اقتدا به حضرت علی اکبر(ع) منشا تحول بوده و باید در مسیر زندگی خود راه و روش این بزرگوار را که بهترین الگو است مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار