امام جمعه هشترود:

مجموعه وزارت اطلاعات یکی از باوفاترین مجموعه های برآمده از انقلاب است

حجت الاسلام «جعفریان» گفت: وزارت اطلاعات یکی از باوفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب است که رهبری هم بار‌ها تاکید کرده اند که نیرو‌های آن نیز از خلوص و سلامت کامل برخوردارند.
کد خبر: ۵۷۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 03March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت الاسلام «حسن جعفریان» امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان گفت: عموم مردم باید آمادگی برای ظهور داشته باشند. شب و روز نیمه شعبان بعد از لیله القدر با فضیلت ترین شب است و از این فرصت عموم مردم مومن استفاده کنند.

وی افزود: روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز است و وزارت اطلاعات یکی از باوفاترین مجموعه های برآمده از انقلاب است که رهبری هم بارها تاکید کرده اند که نیروهای آن نیز از خلوص و سلامت کامل برخوردارند.

«جعفریان» ادامه داد: نیروهای وزارت اطلاعات در مقابل بسیاری از خیانت ها و مفاسد ایستاده و توطئه ها را نیز خنثی می کنند. در طول دوران انقلاب به معنای واقعی در حفظ امنیت جامعه تلاش شبانه روزی دارند.

خطیب جمعه هشترود با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان نیز تاکید کرد: دوره جوانی بهترین دوره است و هرآنچه ای که نیروی جوان بیشتری دارد پیشرفت می کند. لذا همانطور کهرهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرده اند باید در سطوح مدیریتی و مشورتی کشور از جوانان استفاده کرد همانطور که در صنعت هسته ای و موشکی اعتماد شد و پیشرفتهایی بسیاری بدست آمد.

وی تصریح کرد: البته باید به مشکلات جوانان در حوزه های اشتغال، ازدواج و امکانات تفریحی و تحصیلی نیز باید رسیدگی شود هر چند گلایه هایی بدست ما می رسد که مثلا در مورد پرداخت وام ازدواج علیرغم دستور دولت، بانک ها مانع تراشی می کنند.

«جعفریان» یادآور شد: از دولت انقلابی تقاضا داریم در این مدت کوتاه برای افزایش قدرت خرید مردم در ایام عید فکری بکنند هر چند می دانیم در جنگ ارزی با دشمن هستیم.

وی با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در چند شهر نیز ابراز کرد: از دولت انتظار داریم قضیه را بصورت جدی پیگیری کنند و شرایط را برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها