برگزاری کارگاه داستان‌نویسی جشنواره «یوسف» در قم

کارگاه یک روزه داستان نویسی دفاع مقدس و مقاومت ویژه جشنواره ملی داستان کوتاه «یوسف» در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰ - 05March 2023

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی جشنواره «یوسف» در قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کارگاه یک روزه داستان نویسی و مقاومت در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ادبی داستان کوتاه «یوسف» با حضور احسان عباسلو دبیر این جشنواره ملی، در قم برگزار خواهد شد.

این کارگاه روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن همایش مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در میدان مفید، پشت ایستگاه آتش نشانی برگزار می‌شود.

شرکت در کارگاه رایگان بوده و هیچگونه محدودیتی برای حضور افراد وجود ندارد ضمن آنکه به تمامی شرکت کنندگان، گواهی نامه معتبر از سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اعطا خواهد شد.

برای ثبت نام شرکت در کارگاه، لازمست نام و نام خانوادگی و شماره تماس از طریق ایتا یا پیامک به شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ ارسال شود.

دوازدهمین دوره جشنواره ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور مطلوبتر در جشنواره هرگونه سوال مربوط به داستان نویسی را در کارگاه مطرح کنند.

این جشنواره در بخش بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، بخش نوجوان با رعایت اسلوب داستانی نویسی ویژه این گروه سنی و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار