مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان عنوان کرد؛

تولید و کار اقتصادی، سنگر مستحکم دفاع از کشور

«سلامی» گفت: تولید و کار اقتصادی در شرایط بسیار مهم امروز، سنگر مستحکمی است که از کشور در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان دفاع می‌کند.
کد خبر: ۵۷۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 04March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در دیدار با «یادگار احمدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به سالروز عملیات‌های خیبر و بدر اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳۰ شهید والامقام استان سمنان در این دو عملیات، از دوران دفاع مقدس به عنوان قله همه عظمت‌های ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: در عملیات بدر صحنه‌های عاشورایی رخ داد و بهترین جوانان تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

سلامی، دفاع مقدس را میدان مجاهدت همه ملت در برابر تمام دنیا دانست و گفت: در دورانی که دنیا یک طرف بود و ما در طرف دیگر، با توکل بر خدا پیروز شدیم و امروز نیز الگو قرار دادن مدیریت جهادی ۸ سال جنگ تحمیلی، بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تولید و کار اقتصادی در شرایط بسیار مهم امروز، سنگر مستحکمی است که از کشور در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان دفاع می‌کند اصناف و بازاریان را پیشتازان دوران دفاع مقدس خواند و گفت: جوان بازاری ما باید بداند که اصناف از سال ۴۲ همراهی خود با امام و انقلاب را آغاز کرد.

«یادگار احمدی» رئیس سازمان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این دیدار، تفکرات دفاع مقدس را گره گشای مشکلات جامعه به ویژه مسائل اقتصادی خواند و گفت: امروز شاهد یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب هستیم.

وی تأکید کرد: حفظ و انتقال مهارت ۸ سال حماسه و ایثار به نسل جوان کشور بسیار ضروری است و ما از هیچ کوشش و همکاری در این مسیر دریغ نمی‌کنیم.

در ادامه این دیدار، تقویت همکاری‌ها دو جانبه در راستای ترویج معارف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها