عضو شورای بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب قم:

دشمنان سلبریتی‌ها را الگوی موفق دختران ایرانی معرفی می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتهدزاده» گفت: در تبلیغات دشمن، سلبریتی‌ها الگوی موفق برای دختران معرفی می‌شوند و عامل بدبختی را سنت و سبک زندگی دینی معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 04March 2023

دشمنان سلبریتی‌ها را الگوی موفق دختران ایرانی معرفی می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همایش مهارتی، تربیتی با محوریت عفاف و حجاب ویژه بانوان نخبه سازمان بسیج فرهنگیان همدان، در تالار معلم برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محسن مجتهدزاده» عضو شورای بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب قم در این همایش اظهار داشت: تبلیغات دشمن میل افراد را در جنگ شناختی تغییر می‌دهد و این تفکر را القا می‌کند که ما بدبخت هستیم و غرب بهشت برین و خوشبختی است.

وی افزود: در تبلیغات دشمن، سلبریتی‌ها الگوی موفق برای دختران معرفی می‌شوند و عامل بدبختی را سنت و سبک زندگی دینی، ایرانی، ایرانی بودن و مسلمان بودن معرفی می‌کنند.

مجتهدزاده بیان داشت: در تبلیغات ضد انقلاب راهکار و نیل به هدف را از بین بردن تفکر کهنه و قدیمی عنوان می‌کنند و شعارهای کاذب سر می‌دهند.

 وی خاطرنشان کرد: چرا به جای اینکه خود را توانمند کنیم، فقط یاد گرفته‌ایم که شکایت و ناله کنیم و باید جهاد تبیین را به درستی انجام دهیم، در سخت‌ترین شرایط چون آموزش ندیده‌ایم، یاد نگرفتیم که چگونه با دانش آموز اغتشاشگر برخورد کنیم.

عضو شورای بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب قم اضافه کرد: صرفا محتوای دینی را فرا گرفته‌ایم اما روش آموزش صحیح دین را فرا نگرفته‌ایم، نسبت به مخاطب مقاوم سازی شده، یاد نگرفتیم چه اقدامی انجام دهیم.

وی ادامه داد: مخاطب مقاوم سازی شده سوال نمی‌پرسد، چرا که سوال روشی است برای فهم حقیقت که نسل امروز ترجیح می‌دهد از فضای مجازی پاسخ سوالات خود را دریابد.

 مجتهدزاده تصریح کرد: مشکل از فهم حقیقت است که دانش آموز سوال ندارد، دانش‌آموز شبه دارد، که شبه تلاشی است برای تخریب طرف مقابل، حال باید دانست که سوال پرسیدن آیا برای فهم حقیقت است یا تخریب فرد.

وی با اشاره به اینکه برخی صفحات اینستاگرام ویترین تصاویر جنسی است، گفت: وقتی مسائل جنسی و شهوت در اوج و اولویت قرار بگیرد عقلانیت تعطیل می‌شود.

مجتهدزاده با بیان اینکه نشستن کودکان و نوجوانان پای برخی سریال‌های بی‌محتوای غربی تفکر غرب را در بین آنان پرورش می‌دهد، متذکر شد: متاسفانه فرهنگ غرب در ایران نیز گسترش یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار