جانبازان در بصیرت و پایداری الگوی نسل‌های جدید هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد، جانبازان را در بصیرت و پایداری، الگوی کاملی برای نسل‌های جدید دانست.
کد خبر: ۵۷۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ - 02March 2023

جانبازان در بصیرت و پایداری الگوی نسل‌های جدید هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد «اروجعلی حسن‌نژاد»، «صابر قره داغلو»، و خانواده جانباز متوفی «دکتر نادر مدبر» دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدار‌ها ضمن تقدیر از صبر و پایداری جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد اظهار داشت: جانبازان گرانقدر چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از اتمام جنگ تحمیلی، پیروان حریم ولایت بودند و به همین دلیل، این عزیزان در زمینه بصیرت و پایداری الگوی کاملی برای نسل‌های جدید محسوب می‌شوند.

نوری افزود: دشمنان این مرز و بوم از پای ننشسته و همواره در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و به همین دلیل مسئولان فرهنگی کشور باید بیش از پیش نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ پایداری و مقاومت بهترین مانع در برابر دشمنان این مرز و بوم است و به همین دلیل دشمن نیز در راستای تضعیف این دو فرهنگ متعالی توطئه‌چینی می‌کند و بر ما مسئولان است که به صورت شبانه‌روزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های جدید همّت گماریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار