معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه:

نقش رسانه‌ها در آشکار کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی چشمگیر است

احمد ضوا در نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما گفت: نقش اهل رسانه در پوشش رشادت‌های رزمندگان مقاومت و از سوی دیگر آشکار کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی مهم و چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۵۷۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ - 27February 2023

نقش رسانه‌ها در آشکار کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی چشمگیر استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «احمد ضوا» معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه امروز (دوشنبه) در نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با درود به شهدای مقاومت و خانواده‌های آنها، اظهار داشت: فعالیت رسانه‌ها در پوشش دستاورد‌های محور مقاومت از فلسطین و لبنان گرفته تا جنگ علیه تروریسم در سوریه قابل تقدیر است و کمک‌های ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌ها در زلزله اخیر به سوریه نیز جای تشکر دارد.

وی با اشاره به این سخن حافظ اسد که «شهادت زندگی است» این رویکرد را راهنمای دفاع از ارزش‌ها، وطن و مقدسات دانست و گفت: بخش عمده مشکلات منطقه به دلیل حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه و تجاوزات آن است و در این میان نقش اهل رسانه در پوشش رشادت‌های رزمندگان مقاومت و از سوی دیگر آشکار کردن توطئه‌های اسرائیل مهم و چشمگیر است.

احمد ضوا در ادامه با نقل خاطراتی از سردار شهید سلیمانی و حمایت گسترده او از اصحاب رسانه حتی در میدان جنگ بر نقش مهم رسانه‌ها در آشکار کردن توطئه‌ها و جنایت‌های دشمن صهیونیستی تأکید کرد و گفت: از این روست که رسانه‌ها همواره مورد حمله صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها هستند.

وی در پایان از بنیاد شهید و امور ایثارگران و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشور‌های اسلامی برای برگزاری این یادواره قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها