مراسم بزرگداشت جانباز شهید «خلیل رجبی» برگزار شد

مراسم بزرگداشت جانباز شهید سردار «خلیل رجبی» در آستانه روز پاسدار و روز جانباز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 27February 2023

مراسم بزرگداشت جانباز شهید «خلیل رجبی» برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت جانباز شهید سردار «خلیل رجبی» که پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از آثار جانبازی، هفته گذشته به دیدار یاران شهیدش نائل شد، با حضور مردم شهیدپرور و شخصیت‌های لشکری و کشوری و خانواده این شهید والامقام در مسجد امام موسی کاظم (ع) شهرک شهید چمران میدان نوبنیاد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

پیام اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم قرائت شد و فرزند گرانقدر شهید جبلی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و مدیحه‌سرایی پرداخت و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

جانباز ۷۰ درصد «خلیل رجبی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران به همرزمان شهیدش پیوست. پیکر مطهر این جانباز معزز در گلزار شهدای زادگاهش شهرستان تنکابن تشییع و سپس در جوار هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.

این جانباز معزز، روز ۱۵ بهمن سال ۱۳۴۳ در تهران دیده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه از ناحیه شکم مجروح شد و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به همرزمان خود پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از او یک فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار