معاون سیاسی فرماندار کبودراهنگ خبر داد؛

برگزاری ۱۶۸ یادواره شهدا در مدارس شهرستان کبودراهنگ

«سعادتمند» از برگزاری ۱۶۸ یادواره در مدارس شهرستان کبودراهنگ و ۹۷ مورد دیدار با خانواده شهدا با حضور دانش آموزان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 04March 2023

برگزاری ۱۶۸ یادواره شهدا در مدارس شهرستان کبودراهنگبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «مهدی سعادتمند» معاون سیاسی فرماندار کبودراهنگ در جلسه هم اندیشی تبیین راهبردهای سال ۱۴۰۲ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ جلسه توسط کمیته‌های هفت‌گانه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ برگزار شده است‌.

وی از اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر به راهیان نور خبر داد و افزود: تاکنون ۱۴۸ دانش آموز دختر و ۳۸ دانش آموز پسر به راهیان نور اعزام شدند و در ۲۰ اسفند نیز ۱۲۰ نفر از اقشار مختلف اعزام خواهند شد.

سعادتمند به دیگر برنامه‌های شاخص شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: همایش تجلیل از ۸۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای زن، رونمایی از پنج کتاب حوزه دفاع مقدس که توسط بانوان نگاشته شده است، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان در ایام دهه فجر و نامگذاری ۱۰۸ کوچه شهر به نام شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: کاشت ۶۴۳ نهال به نیت شهدا، شناسایی ۶ نقطه جغرافیایی سیاسی برای یادمان ها و المان‌های دفاع مقدس، انجام ۲۳ اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری پویش «رفیق شهیدم» برای دانش آموزان، بازدید دانش اموزان از موزه دفاع مقدس همدان، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز با حضور ۱۵۰۰ دانش آموز دختر، برگزاری ۱۶۸ یادواره در مدارس و ۹۷ مورد دیدار با خانواده شهدا با حضور دانش آموزان از بزرامه‌های دیگر است.

معاون سیاسی فرماندار کبودراهنگ تصریح کرد: هماهنگی تشیبع شهدای گمنام در ۹ مدرسه کبودراهنگ، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روزهای پنج‌شنبه در گلزار شهدا، گرامیداشت روز پنجم آبان، که در آن روز پنج شهید کبودراهنگی تقدیم انقلاب اسلامی شده است و برگزاری یادواره شهید همدانی و همایش استانی اسوه صبر و مقاومت از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس کبودراهنگ است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها