فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«نزاجا» آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را دارد

امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در مرتبه‌ای از آمادگی قرار دارد که می‌تواند پاسخگوی هر نوع تهدید عملیاتی باشد.
کد خبر: ۵۷۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 04March 2023

بازدید فرمانده نزاجا از اردوگاه زمستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از اردوگاه زمستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) با تاکید بر آمادگی بالای نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرز‌های کشور اظهار داشت: امروز نیروی زمینی در مرتبه‌ای از آمادگی قرار دارد که می‌تواند پاسخگوی هر نوع تهدید عملیاتی باشد و این آمادگی موجب شده تا کشور از امنیت بالاتری برخوردار شود.

امیر حیدری با اشاره به اهمیت بالای آموزش‌ها در تربیت فرماندهان آینده ارتش تصریح کرد: آموزش‌ها باید به نحو شایسته و کامل ارائه شوند و فرماندهان نیز باید اطمینان حاصل کنند که دانشجویان آموزش‌ها را به نحو احسن فرا گرفته‌اند. شما افسران دانشگاه‌های افسری ارتش باید همواره در انتخاب‌های زندگی خود، دقت کافی را داشته باشید و با تبعیت از فرماندهان خود، مشق مطیع بودن کنید؛ چرا که افسران دانشگاه‌های افسری، لباس سربازی امام زمان (عج) را پوشیده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و امروز جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیال خام دشمنان و به برکت خون شهدا، مردم ولایتمدار و شهیدپرور و نیرو‌های جان بر کف نظامی و انتظامی، مظهر اقتدار و امنیت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی اردوگاه امامزاده هاشم (ع)، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسئولان این مرکز را رضایت‌بخش عنوان کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار