رئیس پژوهشکده دفاع مقدس دانشگاه عالی دفاع ملی تأکید کرد؛

ضرورت پرداختن به ابعاد گوناگون دفاع مقدس

سردار سرتیپ عراقی گفت: دفاع مقدس موضوع فرهنگی و سیاسی بزرگی است که هرچقدر به آن بپردازیم کار برای انجام وجود دارد.
کد خبر: ۵۷۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 04March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه تسریع در ساخت و ساز مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین با حضور سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) و از فرماندهان دفاع مقدس و محور مقاومت، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «هاشمی» مدیر کل مسکن و شهرسازی استان، «کلهر» رئیس سابق نظام مهندسی استان  و سرهنگ پاسدار «علی کردی» جانشین مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه، سردار سرتیپ «عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس دانشگاه عالی دفاع ملی و از فرماندهان دفاع مقدس و محور مقاومت ضمن بازدید از روند کار مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌هایی چون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زمینه‌ساز فعالیت‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت امروز کشور اقتصاد و فرهنگ است، گفت: باید این دو اولویت سرلوحه کار قرار گیرد.

سردار عراقی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، فرهنگی در جمهوری اسلامی شکل گرفته که تاثیرگذاری بالایی در زندگی و آینده جمهوری اسلامی دارد و متفاوت از سایر بخش‌هاست، افزود: دفاع مقدس موضوع فرهنگی و سیاسی بزرگی است که هرچقدر به آن بپردازیم کار برای انجام وجود دارد.

در این جلسه با همفکری و هم‌اندیشی حضار به ابعاد مختلف بازگشایی موانع پیش روی موزه دفاع مقدس استان اشاره شد.

در پایان، مدیر کل حفظ آثار و نشر  ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از زحمات و خدمات اعضا جلسه تقدیر  کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها