مدیر اجرایی موزه دفاع مقدس همدان خبر داد؛

بازدید ۱۵ هزار دانش آموز از موزه دفاع مقدس همدان

«زند» با اشاره به بازدید ۱۵ هزار دانش آموز از ابتدای سال جاری تاکنون از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، گفت: بازخوردهای خوبی از بازدید دانش آموزان را شاهد بودیم.
کد خبر: ۵۷۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ - 04March 2023

بازدید ۱۵ هزار دانش آموز از موزه دفاع مقدس همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «خسرو زند» مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در جلسه هم‌اندیشی تبیین راهبردهای سال ۱۴۰۲ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: راهیان نور دارای دو بخش داخلی در شهر همدان و خارجی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس است؛ خوشبختانه در بخش خارجی با برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته امروز کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

زند افزود: یک بخش راهیان نور، داخلی است و  مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یک راهیان نور کامل و مکمل راهیان نور جنوب و غرب کشور است.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به بازدید ۱۵ هزار دانش آموز از ابتدای سال جاری تاکنون از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، گفت: بازخوردهای خوبی از بازدید دانش آموزان را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: شهرستان رزن در این امر پیشگام بوده و روزی ۲۳۰ دانش آموز را برای بازدید از موزه دفاع مقدس به این مرکز می‌آورد.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان متذکر شد: فراهم سازی زمینه بازدید رایگان ۳۰۰ هزار دانش آموز از این مرکز فرهنگی مستلزم حمایت دستگاههای اجرایی است به طور مثال لازم است به همراه بازدید برنامه‌های متنوع و شاد نیز برای دانش آموزان اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار