رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان:

باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم

«هاشمی تختی» گفت: وظیفه ما امروز این است که تمام هم و غم خود برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران است که این امور را باید حول محور ولایت انجام دهیم و به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.
کد خبر: ۵۷۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 04March 2023

ما که ادعای انقلابی بودن داریم باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هرمزگان با عنوان «پیشرفت هرمزگان در سایه وحدت ملی و انسجام اسلامی» امروز با حضور حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، آیت‌الله «قنبر درویشی» امام جمعه موقت بندرعباس، آیت الله سید «محمد علی معصومی»، «محمد مرودی‌زاده» فرماندار بندرعباس، جمعی از ائمه جمعه و اعضای شوراهای اسلامی، برگزار شد.

حسین هاشمی تختی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان در این همایش، اظهار داشت: ما در موقعیتی قرار داریم که نیاز به اتحاد و انسجام و همبستگی مان بیش از پیش است، الان ما در جنگ ترکیبی هستیم، هر کاری که نظام جمهوری اسلامی انجام دهد که به نفع مردم باشد رسانه های معاند آن را برعکس نشان می دهند و سعی در ترویج ناامیدی در کشور را دارند.

وی افزود: در قرارداد چین رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی گفتند که ایران را به چین فروختند ولی وقتی رئیس جمهور چین به عربستان برای بستن قرار داد سفر کرد نگفتند که به چین فروخته شد بلکه آن را نشانی از پیشرفت خواندند، وظیفه ما امروز این است که تمام هم و غم خود برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران است که این امور را باید حول محور ولایت انجام دهیم، ما که ادعای انقلابی بودن داریم باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان در این همایش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر وحدت ملی و انسجام ملی بوده، گفت: هرجا که ضربه خوردیم از ناهماهنگی‌هایی و عدم گوش سپردن به فرموده های رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تمام تلاشش برای این است که همه طیف‌های مختلف را که می‌توان حول محور ولایت جمع کرد را مانند نخ تسبیح کنار هم جمع کند چرا که این اتحاد هم دستور صریح قرآن است و هم مطالبه‌ای است که رهبری از نخبگان جامعه دارد.

هاشمی تختی با بیان حدیثی از امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، عنوان‌کرد: یک باغچه را هر چقدر بیل بزنید یک عیب و کرمی در آن خواهید یافت، حالا اگر به دنبال ایرادات همدیگر باشیم قطعا مسائلی را پیدا خواهیم کرد اما ضرورت دارد ایرادات را کنار بگذاریم و همدیگر را بیشتر بپذیریم چرا که گاها شاهدیم برخی از افراد به دنبال این هستند سوزن در انبار کاه می‌گردند تا نیروها را طرد کنند.

وی اذعان کرد: در استان تمام تلاش مان این بود که از نماینده عالی دولت حمایت کنیم و حاشیه و مسائل فرعی دور آقای استاندار را جمع کنیم تا آقای استاندار تمام توان خود را معطوف به خدمت کند و مشکلات مردم را حل کند.

هاشمی تختی با بیان اینکه شناخت موقعیت زمانی یک اصل مهم در جبهه انقلاب است خاطرنشان کرد: از طرفی ما نگران مردم هستیم و دغدغه سفره مردم را داریم که ارزش پول ملی کاهش می یابد و سفره مردم کوچکتر می‌شود که این موضوع جز نگرانی های اصلی ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار