سرکوب خشن معترضان به نتانیاهو توسط پلیس صهیونیستی

پلیس رژیم صهیونیستی می‌گوید با استفاده از نیرو‌های امنیتی اسب‌سوار، ضد شورش و خودرو‌های آب‌پاش در حال متفرق کردن تظاهرات‌کنندگانی است که گفته می‌شود تعداد آن‌ها ۴۰۰ هزار نفر است.
کد خبر: ۵۷۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 05March 2023

سرکوب خشن معترضان به نتانیاهو توسط پلیس صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با رسیدن دقایق اولیه بامداد یکشنبه و تداوم تظاهرات چند صد هزار نفری معترضان علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در فلسطین اشغالی، پلیس این رژیم به سرکوب این تجمعات روی آورد.

سازمان‌دهندگان تظاهرات شامگاه شنبه می‌گویند که حدود ۴۰۰ هزار صهیونیست در اعتراض به سیاست‌های کابینه نتانیاهو در مناطق مختلف فلسطین اشغالی تجمع کردند که نیمی از آن‌ها فقط در تل‌آویو به خیابان‌ها آمدند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، پلیس رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که با استفاده از نیرو‌های امنیتی اسب‌سوار، ضد شورش و خودرو‌های آب‌پاش در حال متفرق کردن معترضان در تل‌آویو است.

سخنگوی پلیس تل‌آویو نیز گفت از این تجهیزات و نیرو‌های ضدشورش برای باز کردن بزرگراه آیالون که توسط تظاهرات‌کنندگان مسدود شده بود، استفاده می‌کند.

طبق گزارش‌ها، پلیس رژیم موقت صهیونیستی در قدس اشغالی نیز تاکنون ۴ نفر از تظاهرات‌کنندگان را به‌دلیل اقدامات غیرقانونی علیه نیرو‌های امنیتی بازداشت کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار