فرمانده انتظامی شهرستان خمينی‌شهر اعلام کرد؛

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در خمينی‌شهر

سرهنگ «براتی» از دستگيری ۷ سارق و کشف ۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه طی اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 05March 2023

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در خمينی‌شهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «غلامرضا براتی» فرمانده انتظامی شهرستان خمينی‌شهر امروز (یکشنبه) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و برخورد با مخلان نظم و امنيت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در شهرستان خمينی‌شهر به اجرا در آمد.

وی عنوان کرد: در این راستا ماموران کلانتری۱۲ با هماهنگی مرجع قضايی به محل‌های شناسايی شده اعزام و در چند عمليات ضربتی و غافلگيرانه تعداد ۷ سارق، ۴ خرده فروش مواد مخدر و ۶ متهم متواری تحت تعقيب را دستگير کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی‌شهر با اشاره به کشف يک دستگاه موتور سيکلت و يک دستگاه خودروی سرقتی و کشف ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: در این طرح همچنین تعداد ۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ براتی با اشاره به اينکه متهمان دستگیر شده پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضايی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پليس همواره به صورت شبانه روزی آماده پاسخگويی به مطالبات شهروندان بوده و آن‌ها می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و اطلاع از موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با پلیس در ميان بگذارند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها