معاون بین‌الملل وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: دانش ساخت تجهیزات دفاعی را در اختیار عراق قرار می‌دهیم

سردار قلندری گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا دانش و علم ایرانی را که امروز سرآمد و و زبانزد در عرصه دفاع و امنیت محسوب می‌شود به حضور برادران عراقی خود تقدیم کند.
کد خبر: ۵۷۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 05March 2023

دانش ساخت تسلیحات دفاعی را در اختیار عراق قرار می‌دهیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سید حمزه قلندری» معاون بین‌الملل وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به حضور صنایع دفاعی کشورمان در نمایشگاه عراق اظهار داشت: ما به‌عنوان جمهوری اسلامی ایران آماده هستیم تا دوستان خود در نیرو‌های مسلح عراق را از جهت تسلیحات و صنایع نظامی تقویت کنیم؛ البته تفاوت ما با بسیاری از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه یا فروشندگان تسلیحات چه دولت‌ها و چه شرکت‌های دیگر این است که ما صرفاً به دنبال تجارت و کسب درآمد از فروش تسلیحات نیستیم.

سردار قلندری افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا دانش و علم ایرانی را که امروز سرآمد و و زبانزد در عرصه دفاع و امنیت محسوب می‌شود و جزو ستارگان درخشان عرصه دفاع در جهان است به حضور برادران عراقی خود تقدیم کند.

معاون بین‌الملل وزیر دفاع با اشاره به حضور دستاورد‌های صنایع هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه دفاعی عراق بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که دشمنان ما تحریم سنگینی را از ابتدای انقلاب علیه ایران اسلامی وضع کرده‌اند، صنعت هوایی است؛ اما جوانان ما با تلاش و کوشش خود موفق شدند در عرصه صنایع هوایی اتفاقات خوبی را رقم بزنند؛ به همین دلیل بخشی از تلاش‌های مجموعه صنایع هوایی خود همانند بالگرد و پرنده‌های بدون سرنشین را در این نمایشگاه عرضه کردیم.

بنابراین گزارش، در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات دفاعی عراق، ۱۷ کشور حضور یافتند که ایران نیز با اختصاص غرفه‌ای محصولاتی مانند پهپاد، راکت هواپایه «فدک»، تسلیحات ضد زره و استحکامات را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار