عیادت مدیرکل آموزش و پرورش فارس از دانش‌آموزان مسموم کواری

«عسکری» در پی مسمومیت و مراجعه تعدادی از دانش‌آموزان کواری به بیمارستان، با سفر به این شهر در بیمارستان حضور یافت و ضمن عیادت از دانش‌آموزان با خانواده‌های آنها گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 05March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «محمدخلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پی مسمومیت و مراجعه تعدادی از دانش‌آموزان کواری در اثر سردرد و سرگیجه به بیمارستان، با سفر به این شهر در بیمارستان حضور یافت و ضمن عیادت از دانش‌آموزان با خانواده‌های آنها گفت‌وگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این بازدید از تک تک دانش آموزان حاضر در این بیمارستان عیادت و با آنها نیز گفت‌وگو کرد.

عسکری گفت: همه این دانش آموزان فرزندان آموزش و پرورش هستند و قطعا همه تلاش خود را برای حفظ سلامتی آنها انجام خواهیم داد و سلامت آنها اولویت اول ما است.

در این بازدید، فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده سپاه، رییس بیمارستان و مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان کوار مدیرکل آموزش و پرورش فارس را همراهی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیش از این نیز در یکی از بیمارستانهای شیراز حضور یافت و با جمعی از دانش‌آموزان کواری بستری شده دیدار و پیگیر وضعیت سلامت آنها شد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز طی تماس تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جریان جزییات این ماجرا و وضعیت جسمانی دانش آموزان قرار گرفت.

صبح روز شنبه 13 اسفند تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان متوسطه دوره دوم فاطمه‌الزهرا شهرستان کوار احساس سردرد و سرگیجه کرده و بلافاصله به بیمارستان کوار اعزام شدند و تعدادی دیگر که عمدتا دارای بیماری زمینه‌ای مانند آلرژی و آسم بودند برای مراقبت بیشتر در بیمارستان کوار تحت نظر و یا به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شدند.

ظهر امروز 14 اسفند نیز 12 نفر از دانش آموزان مدرسه استقلال شهر کوهنجان سروستان در اطراف شیراز پس از استشمام بوی نامطبوع، احساس سردرد و حالت تهوع و سرگیجه داشتند که 4 نفر از آنان برای دریافت مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان سروستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار