مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند

سرهنگ کریمی گفت: جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند و باید با همه توان از این سرمایه‌های گران بها حفاظت و حراست کرد.
کد خبر: ۵۷۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 05March 2023

جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (یکشنبه) در حاشیه آئین دیدار با جانبازان شهرستان اراک با اشاره به اهمیت نهادینه سازی تکریم و تجلیل از جانبازان در جامعه اظهار داشت: تکریم جانبازان و ایثارگران و خدمت صادقانه و بی منت به آنها از وظایف مهم مسئولین است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به برکات تکریم جانبازان گفت: توکل و توسل بر خدا رمز موفقیت جانبازان در طول مقاطع انقلاب و خصوصا دفاع مقدس است و در شرایط فعلی رفتار و روحیه جانبازان برای مسئولین امیدبخش و انگیزه دهنده به ادامه مسیر خدمت رسانی است و می‌تواند مسئولین را در اجرای مأموریت‌ها موفق تر کند.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان ستون‌های قدرت در نظام اسلامی هستند، گفت: جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند و باید با همه توان از این سرمایه‌های گران بها حفاظت و حراست کرد.

کریمی پیام امروز جانبازان به مسئولین را خدمت صادقانه، عمل به وظایف دینی و انقلابی خواند و متذکر شد: همچنین ایستادگی بر روی ارزش‌های اسلامی و مبارزه با فساد و جهاد تبیین از دیگر پیام‌های جانبازان به مسئولین است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار