استاندار مازندران:

جریان محله محوری مساجد مانع از نفوذ غرب در ایران شد

«حسینی پور» گفت: جریان محله محوری مساجد مانع از نفوذ غرب در نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۵۷۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 05March 2023

جریان محله محوری مساجد مانع از نفوذ غرب در ایران شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در جلسه قرارگاه تحول محله مهدوی استان مازندران، که با حضور امروز با حضور آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «حسینی‌پور» استاندار، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، فرماندهان سپاه نواحی و دیگر اعضا در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدلی از حکمرانی را که برگرفته از یک نظام مردمی با نگاه و رویکرد جهاد و شهادت بود، به عصر معاصر ارائه کردند.

وی ادامه داد: با مدل جدیدی که امام خمینی (ره) برای حکمرانی ارایه کردند، علاوه بر تحول در بین کشور‌های جهان، بسیاری از قواعد نیز تغییر یافت و غربی‌ها با در اختیار داشتن موسسات معتبر نیز نتوانستند در برابر این جریان مهمی که به راه افتاده بود، سدی ایجاد کنند و امروز این نوع مدل حکمرانی بخش زیادی از مرز‌ها را در نوردیده و روز به روز در حال پیشرفت است.

استاندار مارندران با اشاره به توطئه‌های مختلف و سازمان یافته دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت نظام اسلامی و به برکت حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف، انقلاب پویاتر از گذشته به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد.

وی، گفت: جریان محله محوری مساجد مانع از نفوذ غرب در نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: چگونگی حکمرانی در جوامع بشری جزو مهمترین مسایل امروز رهبران دنیا است و در شرایط فعلی نیز تمام تهاجم دشمنان به این علت است که از پیشرفت مدل حکمرانی ارایه شده توسط امام (ره) جلوگیری کند.

وی بیان کرد: در دهه اول انقلاب که کشورمان در برابر تمام تهدید‌ها ایستادگی و مقابله کرد، مسجد نقش محوری داشت و امام (ره) نیز با احیای مساجد توانستند مدل حکمرانی شاهنشاهی را برهم بریزند و در کنار برخی از ساختارها، مجموعه مردمی را نیز راه اندازی کنند.

استاندار مازندران متذکر شد: پس از دوران دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب نیز تمام ساختار‌ها را منطبق بر افکار امام (ره) پایه گذاری کردند و اکنون جمهوری اسلامی ایران کشور مقتدری در حد و قواره با ابرقدرت‌های جهان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید در کلاس‌های عقیدتی در حوزه اجرایی و حاکمیتی تدریس شود، گفت: برای مقابله با توطئه‌های شوم و سازمان یافته دشمنان باید مساجد را دوباره احیا کنیم.

حسینی پور بر لزوم مردمی کردن تمام برنامه‌ها و محور‌های مهم تاکید کرد و گفت: مهمتر از مسایل مادی، تفکر انقلابی و بسیجی است که در صورت نهادینه شدن در جامعه سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار