رئیس قوه قضاییه مطرح کرد؛

رفع کمبود نیروی کادر قضایی اصفهان تا ۶ ماه آینده

حجت‌الاسلام «محسنی‌اژه‌ای» گفت: بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در استان اصفهان تا ۶ ماه آینده تامین خواهد شد.‌
کد خبر: ۵۷۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ - 06March 2023

رفع کمبود نیروی کادر قضایی اصفهان تا۶ ماه آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه امروز (دوشنبه) در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم قدم‌هایی در راستای رفع مشکلات استان اصفهان از لحاظ حقوقی و قضائی برداریم و به مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور این استان خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضائی است که این مراکز و مراجع قضائی دارای مشکلات و کمبودهایی از لحاظ کادر قضائی و اداری هستند، عنوان کرد: بر مبنای تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات صورت‌گرفته تا۶ ماه آینده نه در حد نیاز اما به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضائی استان اصفهان تامین خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان‌ها وجود دارد که تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای جابجایی آنها انجام دهیم.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای افزود: به نظر می‌رسد که استان اصفهان در زمره استان‌های برخوردار کشور است اما آن‌گونه که شایسته مردم اصفهان است، هنوز نتوانسته‌ایم به این مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور خدمت کنیم.

وی با اشاره به اعزام هیئت‌های قضائی به شهرستا‌ن‌ها و مناطق مختلف استان اصفهان و‌ دیدارهای مردمی چهره‌به‌چهره و بدون واسطه مقامات قضائی، تصریح کرد: در جریان سفر امروز، تلاش خواهیم کرد در راستای رفع آن مقدار از مسائل و مشکلات استان اصفهان که مستقیما مربوط به قوه قضائیه می‌شود، گام برداریم و‌ سایر مسائل و مشکلات این استان را نیز به قوای دیگر منتقل کرده و‌ در تعامل با آنها در جهت رفع این قبیل از مسائل و مشکلات اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار