مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران خبر داد؛

استقبال گسترده ایثارگران از برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی

محمدی از استقبال گسترده ایثارگران از نخستین جشنواره کارآفرینی ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 06March 2023

استقبال گسترده از برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علیرضا محمدی» مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نخستین جشنواره کارآفرینی ایثارگران اظهار داشت: با توجه به اینکه سال جاری به فرموده مقام معظم رهبری، با عنوان سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مزین شده، عملیاتی کردن این شعار در دستور کار صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن این موضوع در صندوق اشتغال و کارآفرینی دو مأموریت اصلی تعریف شده است، تأکید کرد: در مأموریت اول در حوزه جذب منابع تکلیفی داشتیم که در این قسمت با عنایت به اینکه منابع ما دیر به استان‌ها تزریق شد و از طرفی این منابع به استانداری‌ها تفویض اختیار شده بود، ولی معرفی به بانک‌های عامل در حال انجام است و امیدواریم در فرصت باقیمانده بتوانیم این برنامه را عملیاتی کرده و تحقق ببخشیم.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران تصریح کرد: امیدواریم ایثارگرانی که مستقل عمل کرده و به عنوان پیشران اقتصادی کارآفرینی می‌کنند و همچنین ایثارگرانی که از منابع و تسهیلات اشتغال استفاده کرده‌اند را در سطح کشور شناسایی کنیم و یکی از اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینی ایثارگران نیز شناسایی این عزیزان بوده است.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفته است، اظهار کرد: حدود یک هزار و ۳۳۰ نفر به صورت حقیقی و حقوقی در این جشنواره شرکت کردند، حدود ۲۵۰ طرح کارآفرینی ارائه شده و تعداد ۵۰۰ نفر هم در حوزه نمایشگاهی شرکت کرده بودند که در بین آن‌ها بر اساس نظرات داوران از هر گروه ۱۰ نفر انتخاب شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ایثارگرانی حضور دارند که به صورت فردی و یا در قالب شرکت، تولیدی انبوه دارند و محصولات خود را به نمایش گذاشتند و ایثارگران عزیز ظرفیت‌هایی که دارند را می‌توانند در این نمایشگاه به اشتراک بگذارند و امیدواریم در مورد تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات نیز در صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران تأکید کرد: یکی از موضوعات مدنظر ما با توجه به اینکه جشنواره کارآفرینی در حوزه ایثارگری است، دریافت نظرات شرکت‌کنندگان است. استقبال خوبی هم از این نمایشگاه صورت گرفته و پیش‌بینی ما این است در ۶ ماهه نخست سال آینده در سطح استان‌ها این جشنواره را برگزار کنیم و افراد متقاضی در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال شناسایی شوند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار