فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

پیرو امامی هستیم که برای دفاع از اسلام همه چیز خود را فدا کرد

سردار پاسدار رفیعی آتانی گفت: پیرو امامی هستیم که برای دفاع از اسلام همه چیز خود را فدا کرد. روزی که بر کشور، انقلاب، اسلام و آرمان‌های شما تاختند، آن روز شهیدان خودشان را فدا کردند.
کد خبر: ۵۷۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 06March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در حاشیه برگزاری آئین افتتاحیه اعزام خواهران دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور اظهار داشت: از امروز سفر حجی پیش رو دارید که باید مناسکش را خوب رعایت کنید و از این لحظه نیت کردید و در کاروان قرار گرفتید، از همه آن چیزی که می تواند ما را به دنیا وصل کند از ان ها جدا بشویم.

وی گفت: آن چیزی که در منطقه خواهید دید بیابانی است که یادمان های در آن ساخته اند تا بگویند اینجا کربلای ایران است. در این مناطق حاکمیت معنوی شهدا، ان سرزمین را از دیگر مناطق متفاوت کرده است و به این خاک، بها و آبرو و حیثیت داده است.

سردار آتانی عنوان کرد: در همایش فرماندهان در سال ۹۸ حاج قاسم سلیمانی گفت؛ برادران، اکثر شما من را می شناسید و من متاسفانه اکثر شما را نمی شناسم و متاسفم برای هر دو که چرا من شهرت دارم و شما من را می شناسید و چرا من فرصت ندارم تک تک شما را بشناسم. این اولین مرحله شکستن نفسش بود. گفت اما من از قله سپاه امده ام، کسی که به قله رفته است از او سوال نکنید قله چخبر؟از او سوال کنید چطور می شود به قله رفت؟ راه رسیدن به قله را بیاموزید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی گفت در ان کوله من دو توشه است و با ان به همه جا رسیده ام یک توکل به خداوند متعال و دوم اخلاص. به خداوند با تمام وجود باور داشت. چه آن روزی که در محاصره حلب بود و چه در اوج شهرت بود و چه آن روزی که موشک های حاجی زاده پر بود و آن روزی که در اروند ارزو داشت فرمانده گردان غواصش به ساحل دور اروند برسد، هیچ وقت تفاوت نداشت و بخدایش ایمان داشت.

وی افزود: این روزها که منتظر نیمه شعبان هستیم شهیدقاسم سلیمانی، جلوه نورانی دفاع مقدس می گفت؛ ما یکبار طعم شیرین حکومت ولی عصر را چشیده ایم و ما یک مقطعی حکومت امام ولی عصر را درک کرده ایم. می گفت ان مقطع دفاع مقدس بود. نشانه های حکومت ولی عصر چیست که حاج قاسم آن را درک کرده است؟ او گفت در دفاع مقدس فداکاری بود. خود را ندیدن بود، خدا بود. امام زمان هم انشالله بیاید همین است همه با هم و یکرنگ هستیم و با اخلاق و بدون غرور تکبر کنار یکدیگر هستیم.

سردار آتانی اضافه کرد: این فهم ما از زندگی تاریخ ساز است. ما زینبیم با فهم زینبی نه با احساس شاعرانه، بلکه شعورمان تاریخ سازی می کنیم. سید الشهدا برای واجبی بالاتر از زینب کبری به گودی قتلگاه رفت و ما نیز در همین مسیر قدم برداریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: ما پیرو امامی هستیم که روز حادثه برای دفاع از بالاترین عظمت به نام اسلام همه چیز خودمان را می اوریم. روزی که بر کشور، انقلاب، اسلام و آرمان های شما تاختند، آن روز شهیدان خودشان را فدا کردند و شما زائر سرزمین نور و همان شهیدان افتخار آفرین هستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار