معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

لزوم جلوگیری از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس/ دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی است

جعفری گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا اوضاع را بد و سیاه نشان دهد و تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را به میدان آورده است.
کد خبر: ۵۷۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 06March 2023

پژوهش‌ نخبگان باید مبتنی بر نیازهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد/ دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی در حوزه‌های مختلف استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز (دوشنبه) در اولین گردهمایی نخبگان وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه روزگاری دشمن به کشور ما حمله کرد و خیلی‌ها را به شهادت رساند، اظهار داشت: برای مقابله با دشمن تا بن‌دندان‌ مسلح همه  وارد میدان شدند و دشمن رژیم بعث عراق را شکست دادند.  

جعفری با اشاره به اینکه امروز ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم، گفت: برای اینکه شما فاتح قله‌های مختلف باشید جوانان و نوجوانان زیادی در دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز ایرانی اسلامی در اوج افتخار است و در هیچگدام از حکومت‌ها چنین اقتدار را نداشتیم.

وی گفت: رزمندگان با ایثار و از خودگذشتگی این عَلم را به دست شما سپردند و خیلی‌ها فداکاری کردند و از جان خود گذشتند تا کشورمان به چنین جایگاهی برسند.

جعفری با بیان اینکه حضور نخبگان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مغتنم است، خاطرنشان کرد: پژوهش‌های شما باید مبتنی بر نیازهای بنیاد باشد و گره‌ای را باز کند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا اوضاع را بد و سیاه نشان دهد و تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را به میدان آورده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ شبکه تلویزیونی فارسی زبان علیه ما کار می‌کند، افزود: دشمن به دنبال این است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را تهی نشان دهد.
 
معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: ما وظیفه داریم تاریخ و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم و نباید اجازه دهیم تحریفی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها