فرمانده نیروی زمینی ارتش:

بیش از ۱۰۰ نخبه در مسیر جذب در نیروی زمینی ارتش هستند

امیر حیدری با بیان اینکه برخی از نخبگان علاقه‌مند به استخدام در نیروی زمینی ارتش هستند، گفت که تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان در مسیر جذب در این نیرو قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۷۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ - 06March 2023

بیش از ۱۰۰ نخبه در مسیر جذب در نیروی زمینی ارتش هستند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم دیدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با سربازان نخبه وظیفه کشوری در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه ما به نخبگان، نگاهی بسیار ویژه است تا معنویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در این زمینه محقق شود. معنویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر این اساس است که وقتی سربازان وارد پادگان‌ها می‌شوند، نسبت به نظام خوش‌بین‌تر شده، ارتش را بیشتر درک کنند و مدیران موفقی برای جامعه تربیت شود.

وی افزود: این منویات را درباره سربازان، به ویژه سربازان نخبه به طور جدی پیگیری می‌کنیم. امروز جنگ و دفاع متکی به فناوری است و نخبگان ما می‌توانند در چرخه دفاعی کشور کمک‌رسان باشند و ما تلاش می‌کنیم از این سرمایه انسانی غنی استفاده کنیم.

امیر حیدری با اشاره به فعالیت نخبگان در حوزه دفاعی گفت: ما تلاش می‌کنیم که تجهیزات و تسلیحاتی که برای دفاع کشور نیاز است با استفاده از نخبگان تکمیل، توسعه و یا با فناوری‌های بهتر جایگزین شود. در حوزه‌های مختلف نظامی با استفاده از ظرفیت نخبگان توانسته‌ایم با ۱۰۲ شرکت دانش‌بنیان ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم و برخی از این شرکت‌ها در داخل پادگان‌های ما مستقر شدند.

فرمانده نزاجا در پایان گفت: پس از موضوع سربازی برای به‌کارگیری این نخبگان نیز تعاملات لازم را داریم. براساس نیازهایمان برخی امکانات را در اختیار نخبگان قرار می‌دهیم تا محصول مورد نیاز ما تولید شود. برخی از نخبگان علاقه‌مند به استخدام در نیرو هستند و در این زمینه براساس دستورالعمل‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح، روند استخدامی متفاوتی داریم تا این نخبگان به سرعت جذب نیروی زمینی شوند. تا کنون نیز بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان در مسیر جذب در نیروی زمینی ارتش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار