مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس خبر داد؛

رونمایی از ۱۱۰ اثر در نمایشگاه هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور

«بیانی» گفت: در نمایشگاه هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور ۱۱۰ اثر در قالب خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی‌خط از ۶۵ هنرمند شاهد و ایثارگر استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان به نمایش درآمد.
کد خبر: ۵۷۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ - 06March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز در مراسم پایانی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۱۰ اثر در قالب خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی خط از ۶۵ هنرمند شاهد و ایثارگر استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان به نمایش درآمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: بیش از هزار اثر به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده که پس از داوری، ۱۱۰ اثر برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب شد.

وی افزود: در این مراسم همچنین نفرات برتر نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی «عبدالله» نیز معرفی شدند و در بخش نقاشی مهسا خانی اوشانی، فاطمه مسرور و زهرا  رضایی به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیانی ادامه داد: در بخش عکس سعید رضا رضوی  به مقام نخست رسید و فربود قصرالدشتی و فاطمه مداح به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در بخش دلنوشته علی رضایی، عابدین زارع و زهرا قاسمی به مقام های اول تا سوم دست یافتند و در بخش شعر نیز سجاد حیدری قیری، علیرضا رجبعلی زاده و مجتبی خرسندی به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است در این مراسم به صورت نمادین از خانواده شهیدان صمد گلبن حقیقی، محسن پورعبدالله، حسین محمد مرادپور و محمد مسرور از شهدای هنرمند استان فارس تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار