ما متحدیم/ مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم:

هدف راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار بین دانشجویان است

سرهنگ پاسدار «جهانگیر» گفت: در اردوی معنوی راهیان نور تاکید بر ایجاد ظرفیتی موثر برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین دانشجویان و ترویج روحیه جهاد، ولایتمداری و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان و دانشجوها اولویت دارد.
کد خبر: ۵۷۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ - 07March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «محسن جهانگیر» مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم در خصوص سفر زیارتی فرهنگی ۱۲۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور، علوم پزشکی، دولتی و دانشگاه آزاد جهرم در قالب کاروان راهیان نور اظهار داشت: در این اردوی معنوی تاکید بر ایجاد ظرفیتی موثر برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین دانشجویان و ترویج روحیه جهاد، ولایتمداری و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان و دانشجو ها اولویت دارد.

سرهنگ جهانگیر افزود: این امر از طریق اجرای برنامه‌های متنوع رزق شهدایی، مسابقات فرهنگی، اولین جشنواره تخصصی رهاورد سرزمین نور، بازدید از یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها و یادواره شهدا توسط کمیته خادم الشهدای دانشجویی شهرستان جهرم انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح پویش من و رفیق شهیدم به منظور امتداد راه شهیدان توسط دانشجویان یکی از مهمترین برنامه‌های صورت گرفته ‌که در طول این دوره از اردوی معرفتی زیارتی برنامه ریزی شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار