استاندار مرکزی:

نیمه شعبان عید امید است

مخلص الائمه گفت: نیمه شعبان عید آزادی خواهان، عدالت طلبان، مستضعفین و عید امید است.
کد خبر: ۵۷۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 07March 2023
نیمه شعبان عید امید استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در آئین تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات استان اظهار داشت: نیمه شعبان عید آزادی خواهان، عدالت طلبان، مستضعفین و عید امید است و این عید بر دو پایه امید و آمادگی استوار است و در مسیر انتظار باید کارمان را درست، به موقع و صحیح انجام دهیم.
 
استاندار مرکزی افزود: حکومت و دولت اسلامی باید پنج مؤلفه تأمین و تضمین امنیت، آزادی اجتماعی، تأمین و تضمین رفاه جامعه، عدالت و هدایت از مهمترین وظایف حکومت اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه دولت باید آزادی اجتماعی را در چارچوب اسلام برای همه برقرار کند، گفت: مردم باید دسترسی به نیازهای اصلی و ضروری داشته باشند و همچنین عدالت باید در همه بخش‌های جامعه برقرار باشد و البته حکومت باید مردم را در مسیر درست هدایت کند.
 
مخلص الائمه تأکید کرد: عدالت تضمین کننده توحید است و حکومت باید در همه شئون این مهم را تأمین کند.
 
این مسئول با تأکید بر اینکه برخورد با عوامل مخرب هدایت از مهمترین وظایف حکومت است، عنوان کرد: همچنین سازمان‌های هدایتی باید تلاش‌های ویژه ای در امر هدایت مردم داشته باشند و سازمان تبلیغات اسلامی از دستگاه‌های مهم هدایتی است که در امر ایفای وظایف حکومتی حرکت می‌کند.
 
استاندار مرکزی ادامه داد: هر فردی در سازمان تبلیغات ایفای نقش می‌کند از هدایت گران جامعه هستند و در راستای رسالت‌های حکومت اسلامی گام برمی دارد و زحمات آنها قابل تقدیر است.
 
وی تأکید کرد: نگاه تحولی و استفاده از تجربیات گذشته و حرکت‌های خلاقانه لازمه فعالیت‌های آینده سازمان تبلیغات است و انتظار است هماهنگی و هم افزایی کامل در دستگاه‌های فرهنگی با پرچم داری سازمان تبلیغات اتفاق بیفتد.
 
مخلص الائمه متذکر شد: متأسفانه تعدد و موازی کاری دستگاه‌های فرهنگی در برخی از موارد آسیب وارد می‌کند و مانع تحقق اهداف و اثرگذاری مطلوب می‌شود و لذا امروز نیازمند هم افزایی و مشارکت در حوزه ساختاری هستیم و در این استان اتفاقات خوبی انجام شده و ادامه خواهد داشت.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: استان مرکزی به برکت هم افزایی و مشارکت همه جانبه جزو استان‌های موفق است و این الگو باید در سایر بخش‌ها اتفاق بیفتد.
 
انتهای پیام/  
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار