سرلشکر موسوی:

امنیت کامل در مرز‌های کشور حاکم است

فرمانده کل ارتش گفت: با تمهیدات اطلاعاتی، عملیاتی و با حضور هوشمندانه نیرو‌های مسلح در مرز‌های کشور، امنیت کامل در تمامی مرز‌ها حاکم است.
کد خبر: ۵۷۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ - 07March 2023

امیر سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه هشتمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق داد در جمع شما جوانان با انگیزه و رشید در این مرکز آموزشی باشم و از صمیم قلب ورود شما را به صف ارتشیان جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف نظام سلطه علیه کشور و انقلاب اسلامی، آسیب زدن به استقلال، استحکام و وحدت ملت ایران است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان، استقلال و عزت کشور‌ها را برنمی‌تابند، تصریح کرد: نظام سلطه کشور‌های دیگر را تابع و گوش به فرمان خود می‌خواهد و نمی‌خواهد کشور‌ها برای خود تصمیم بگیرند، بلکه می‌خواهد وابسته به او باشند.

وی استقلال‌طلبی ملت ایران را یکی از مهمترین ویژگی‌های آن‌ها دانست و گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه همین موضوع استقلال‌طلبی و عدم وابستگی به آن‌ها و اقتدار روزافزون ایران است.

امیر موسوی با تأکید بر هوشیاری هرچه بیشتر در مواجهه با توطئه‌های دشمنان در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها خاطرنشان کرد: با تمهیدات اطلاعاتی، عملیاتی و با حضور هوشمندانه نیرو‌های مسلح در مرز‌های کشور، امنیت کامل در تمامی مرز‌ها حاکم است.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و خطاب به دانش‌پژوهان مرکز آموزش درجه‌داری افزود: درجه‌داران عزیز ارتش از مهم‌ترین ارکان آمادگی دفاعی ارتش جمهوری هستند که در هزاران کیلومتر دورتر، امنیت مرز‌ها و مردم شریف ایران را تأمین می‌کنند و شما جوانان، برای ادامه زندگی، راه عزت و افتخار پیشکسوتان و مدافعان امنیت و آرامش مردم را انتخاب کرده‌اید که این نشان‌دهنده اوج بصیرت و از خودگذشتگی شما عزیزان است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: شما جوانان در راهی قدم گذاشتید که طلایه‌دار آن ۴۸ هزار شهید گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شما پای در راه آن امیر بصیر و فداکار یعنی «صیاد شیرازی» گذاشته‌اید. شما مشی شهیدان «بابایی» و «ستاری» را برگزیده‌اید.

سرلشکر موسوی در ادامه گفت: شما رهرو راهی هستید که شهید همتی بر عرشه ناو همیشه قهرمان پیکان، حقیقت این راه را فریاد زد. دشمنان ما وقتی که جوانان را اینگونه پشت در پشت هم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بینند به خشم می‌آیند و با انواع توطئه‌ها و ترفند‌ها سعی در مأیوس کردن جوانان ما و کم ارزش نشان دادن دستاورد‌های نظام دارند.

وی خاطرنشان کرد: از میان هزاران جوانی که در یک میدان مسابقه نفس‌گیر نیت ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند تنها شما پذیرفته شدید تا در مسیر عزت‌آفرین سربازی، چشم امید رهبر عزیز و ملت شریف ایران باشید.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: پوشیدن لباس سربازی مختص اولیای الهی است و حضرت امیرالمومنین علی (ع) انتخاب شما را چنین ترسیم می‌فرمایند؛ «فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ الله حُصُونُ الرَّعِیَّةِ وَ زَیْنُ الْوُلَاةِ وَ عِزُّ الدِّینِ وَ سُبُلُ الْأَمْنِ وَ لَیْسَ تَقُومُ الرَّعِیَّةُ إِلَّا بِهِمْ».

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار