وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

دشمنان قدرت ایران را با تولید ۶ نوع واکسن در بحران کرونا دیدند/ خطر بزرگ امروز کشور تحریف تاریخ است

عین‌اللهی با اشاره به بزرگترین دستاوردها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایران در تمامی شاخص‌های سلامت با فاصله از کشور‌های منطقه جلو است و دشمنان قدرت ایران را با تولید ۶ نوع واکسن در بحران کرونا دیدند.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 07March 2023

خطر بزرگ امروز کشور تحریف تاریخ استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی امروز (سه‌شنبه) در اختتامیه هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با اشاره به اقدامات دشمن علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمن تاریخ را نشانه گرفته و بزرگترین کار او تحریف تاریخ است. چطور می‌شود بعد ۴۴ سال به فرزند شاه ملعون وکالت می‌دهند و او را نماینده مردم می‌کنند. این به این دلیل است که نسل جوان ما هرچند تاریخ را مطالعه کرده، اما تجربه ندارد، باید تاریخ را به دقت خواند. امروز خطر بزرگ‌ تحریف تاریخ است.

وی رسالت امروز جوانان را بسیار سنگین دانست و گفت: صحبت نکردن و سکوت کردن سمی است که در جامعه حادث شده و مسوولیت تک تک ماست با شکستن این سکوت از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: مهمترین مسئله امروز ادامه راه است تا این رسالت سنگین را به پیش ببریم؛ چراکه دشمن به دنبال این است کشور ما پیشرفت نکند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی پس از انقلاب گفت: اگر بپرسند بزرگترین دستاورد ما بعد از انقلاب چه بوده قطعا یکی از بزرگترین آن‌ها بحث سلامت است. ایران در تمامی شاخص‌های سلامت با فاصله از کشور‌های منطقه جلو است. زمانی وابسته صد درصد به غربی‌ها بودیم و پزشکان بی کیفیت منطقه‌ای که حتی پزشک نبودند درمان ما را انجام می‌دادند، کوچکترین درمان‌های ما در خارج انجام می‌گرفت.

وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران را در بحران کرونا با تولید شش نوع واکسن دیدیم.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه داریم دشمن شناسی کنیم و باید بدانیم آنان خیر خواه ما نیستند. بحث بعدی زمان شناسی است که در وقت درست کار درست را انجام دهیم. مسوولیت پذیری نکته دیگریست که باید در حیطه کاری همه آن را رعایت کنند. نکته بعدی که می‌بایست به آن توجه شود برنامه ریزی برای زندگیست.

انتهای پیام/141

نظر شما
پربیننده ها