رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

همه در برابر مسائل انقلاب اسلامی و تبیین واقعیت‌ها مسئولیت دارند

بخیتاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه جهاد تبیین گفت: همه در برابر مسائل انقلاب اسلامی و تبیین واقعیت‌ها مسئولیت دارند و هرکس در حوزه کاری خود با ایفای نقش مناسب، مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهد.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۶ - 26March 2023

همه در برابر مسائل انقلاب اسلامی و تبیین واقعیت‌ها مسئولیت دارند«سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت: همه در برابر مسائل انقلاب اسلامی و تبیین واقعیت‌ها مسئولیت دارند و هرکس در حوزه کاری خود با ایفای نقش مناسب، مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهد.

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد باید همواره مصالح محرومان را مدنظر داشته باشد، ادامه داد: در سنگری خدمت‌رسانی می‌کنیم که باید از مواردی که در شأن انقلاب اسلامی و مدیریت دینی نیست، حذر کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به حضور کمیته امداد در محرومیت‌ها و حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: کمیته امداد نهادی است که هرجا محروم و محرومیت باشد، باید حضور پیدا کند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به راه‌اندازی و اجرای طرح سامانه هوشمند امداد خاطرنشان کرد: خوشبختانه این سامانه تاکنون به ۲۳ وب‌سرویس دستگاه‌های مرتبط وصل شده و نیاز است تا این روند ادامه یابد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در سال جاری ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را تقبل کرده است، تاکید کرد: باید نسبت به انقلاب اسلامی، سهم و وظیفه خودمان را ادا کنیم.

بختیاری با اشاره به تفاهم‌های این نهاد با دیگر دستگاه‌ها در ساخت مسکن محرومان، خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار واحد مورد تفاهم با بنیاد مستضعفان ۱۸ ماهه است و تا پایان امسال باید تحویل شود؛ همچنین از ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی مورد تفاهم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۳ هزار نفر از جامعه هدف شناسایی شده‌اند که شامل خانوار‌های بالای دو نفر است و تا پایان سال ۱۴۰۲ باید ساخته و تحویل شود.

رئیس کمیته امداد بر ضرورت اصلاح قوانین و کاهش بوروکراسی اداری برای رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان تاکید کرد و گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی باید نسبت به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام داشته باشیم تا هیچ خدمتی به جامعه محرومان معطل نماند و تعطیل نشود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار