فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد؛

عملکرد چشم‌گیر نیروی پدافند هوایی در حوزه‌های پهپاد و «جنگال»

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» گفت: در سال جاری نیروی پدافند هوایی در بخش‌های فاوا، جنگال، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی، بسیار خوب درخشید.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ - 07March 2023

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش سراسری فرماندهان و معاونین این نیرو که صبح امروز در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که گذشت خصوصاً در نیمه دوم سال، نیروی پدافند هوایی در عرصه مأموریت اصلی خود در بخش‌های مختلف فاوا، جنگال (جنگ الکترونیک)، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی بسیار خوب درخشید.

امیر صباحی‌فرد افزود: در این سال بحث ارتقاء و شلیک سامانه بومی برد بلند باور ۳۷۳ را داشتیم؛ این پروژه دستاورد بسیار مهمی برای کشور و نیرو‌های مسلح بود که با همکاری مراکز علمی و صنعتی انجام شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه عنوان کرد: شیوه‎های دشمنی و عملکرد دشمنان روز به روز تغییر می‌کند؛ بنابراین ما باید به‌هوش باشیم و در حیطه وظایفی که بر عهده داریم، خوب عمل کنیم.

وی قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن نیروی پدافند هوایی را بازدارنده دانست و گفت: دشمنان ما از رویارویی سخت با ما ناامید شده‌اند؛ البته این دلیل نمی‌شود که ما خللی در آمادگی خود ایجاد کنیم، بلکه آمادگی ما همیشه آمادگی شب‌حمله بوده و هست.

امیر صباحی‌فرد ادامه داد: دشمن پس از ناامیدی از جنگ سخت علیه کشورمان، به جنگ ترکیبی روی‌ آورد و در ابعاد مختلف به کشور هجمه وارد شد که بزرگترینش هم جنگ بین‌المللی رسانه‌ای اخیر علیه ایران بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امسال نیروی پدافند هوایی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ با آن گستردگی و در شرایط نامطلوب جوی با موفقیت عمل کرد. پس از آن هم آزمایش بسیار موفق مشترک با سپاه را داشتیم.

همچنین حجت‌الاسلام محمد باقر روشن دل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به روایاتی گفت: اینکه گفته می‌شود انتظار فرج از افضل اعمال است اختصاص به ظهور حضرت ولی عصر (عج) ندارد، بلکه مؤمن همواره باید با امید به آینده زندگی کند؛ این امید و ایجاد امید در دیگران ارزشمند است و انتظار ظهور حضرت حجت در رأس این امید‌ها قرار دارد فرماندهان نیز باید این امید دهی به زیر مجموعه خود را داشته باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار