یادداشت/ محمدامین میربلوچزهی

سربازان گمنام؛ سد مستحکم مقابله با تهدیدات دشمنان هستند

سربازان گمنام؛ به عنوان مجاهدان خاموش، عامل مهم خنثی سازی تهاجمات و پیشگامان عرصه حفظ و تامین امنیت، سدی مستحکم در مقابل تهدیدات دشمنان محسوب می شوند.
کد خبر: ۵۷۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳ - 11March 2023

سربازان گمنام؛ سد مستحکم مقابله با تهدیدات دشمنان هستنداستان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ سربازان گمنام؛ به عنوان مجاهدان خاموش، عامل مهم خنثی سازی تهاجمات و پیشگامان عرصه حفظ و تامین امنیت، سدی مستحکم در مقابل تهدیدات دشمنان محسوب می شوند.

ماموران سخت کوش در وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی و نظامی و انتظامی و قضایی جان بر کف در صحنه های مختلف حضوری مقتدرانه و فعال داشته و همواره حافظ جان و مال مردم و تامین کننده امنیت در جامعه و مرزهای میهن اسلامی بوده و هستند.

سربازان گمنام از سالهای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی موفق ظاهر شده و هم اینک نیز در امر شناسایی و خنثی‌سازی تهدیدات و هجمه های دشمنان شجاعانه و تاثیرگذار نقش آفرینی می کنند.

مجاهدان خاموش عرصه امنیت در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی به اقتدار و عزت اسلام و میهن اسلامی و دفاع از ارزشها و آرمانهای شهیدان و ملت مومن و انقلابی می اندیشند و مسیری را طی می کنند که در آن دشواری و برداشت مشقت بوده و در حقیقت عامل نجات کشور و ملت از تهاجمات دشمنان و تامین آرامش برای مردم جامعه است.

سربازان گمنام در عرصه مقابله با اشرار و گروهک های خرابکار و مخلان نظم و امنیت و اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده اند، که اثرات آن را در موضوعات توسعه ای و پیشرفت و سازندگی میهن می بینیم.

ایران اسلامی در عرصه های مهم دفاعی و صنعتی و علمی و فناوری و غیره به دستاوردهای عظیم و گسترده ای دست یافته، که نمی توان نقش سربازان گمنام را در این عرصه‌ها فراموش کرد.

فرارسیدن نیمه شعبان را به تمام تلاش گران عرصه امنیت و مجاهدان خاموش این عرصه تبریک گفته و از بارگاه خدای متعال برای تمام خدمتگذاران صادق و راستین انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار