رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد؛

لزوم «دفاع ترکیبی» در برابر جنگ ترکیبی دشمن

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و در این جنگ، وظیفه ما دفاع ترکیبی جانانه است؛ بیگانگان تمام امید خود را به این جنگ ترکیبی بسته‌اند و این دفاع برای ما حیثیتی است.
کد خبر: ۵۷۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 07March 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در همایش معاونان و فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش که در سالن اجتماعات دهم شهریور دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: ما درگیر جنگ ترکیبی هستیم و ترکیب یعنی بیش از یک مورد. اگر دشمن فقط از یک جنبه و جبهه به ما حمله کند به آن «جنگ بسیط» می‌گویند؛ اما اگر از چند جبهه حمله کند، می‌شود جنگ ترکیبی. ما الان درگیر یک جنگ ترکیبی صد درصدی هستیم. ولی اگر مردم و نیرو‌های مسلح تقوای الهی پیش بگیرند و بابصیرت باشند، ضربه‌ای نمی‌خوریم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: جنگ ترکیبی از جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اطلاعاتی و حتی دارویی تشکیل شده است و نیز ترویج بی‌بند و باری، جنگ اعتقادی و حتی دخالت در امور قضائی ما هم هست.

رئیس سازمان عیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان اینکه امروز پدافند هوایی جزو پدیده‌های نوظهور ایران اسلامی است که با بیداری و هوشیاری تمام در حال صیانت از سیادت آسمان کشورمان است، گفت: نیرو‌های مسلح غیور و همیشه در صحنه کشورمان، آمریکا را از جایگاه کدخدایی به پایین کشیدید.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مصداق‌های این جنگ ترکیبی، جنگ اقتصادی است که بیگانگان با خروج از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه به دنبال تضییع کردن حقوق همه‌جانبه ایران هستند. آن‌ها حتی اجازه انتقال کمک‌های بشردوستانه هموطنان خارج از کشور ما را در هنگام سیل و زلزله به داخل کشور نمی‌دهند، ولی ادعای حقوق بشر هم دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ادامه داد: در زمینه جنگ سیاسی هم که مقام معظم رهبری و تمام منصوبان ایشان را تحریم کرده‌اند؛ همه چیز علیه ما تحریم است، اما ورود تکنولوژی‌های قابل سوء استفاده آزاد است. در جنگ ترکیبی هم بیشترین سرمایه‌گذاری و تأکید روی جنگ فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و در این جنگ، وظیفه ما دفاع ترکیبی جانانه است. بیگانگان تمام امید خود را به این جنگ ترکیبی بسته‌اند و این دفاع برای ما حیثیتی است و هر جا پای حیثیت به میان آمده، ما تمام‌قد وارد صحنه شده‌ایم و پیروز بیرون آمده‌ایم؛ تنها راه حفظ این حیثیت، جهاد تبیین است که همانا برگ برنده‌ای در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها