رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

۲۵۰ اثر در ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری به رقابت پرداختند

«ربیعی» گفت: بالغ‌بر ۲۵۰ اثر از اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که از این تعداد ۳۷ اثر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
کد خبر: ۵۷۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ - 07March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «احسان ربیعی» رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی این جشنواره در ابتدای سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد، اظهار داشت: در تاریخ ۱۳ تیرماه سال جاری رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز فراخوان آن انجام شد همچنین اصحاب رسانه تا تاریخ ۱۰ دی ماه برای تولید آثار فرصت داشتند.

وی افزود: در مدت زمان ذکر شده ۲۵۰ اثر از اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که از این تعداد ۳۷ اثر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه برای اولین بار داوری جشنواره رسانه‌ای ابوذر به هیاتی از داوران بسیج رسانه در کشور سپرده شد، ادامه داد: این اقدام جهت جلوگیری از ایجاد شائبه صورت گرفت.

ربیعی خاطرنشان کرد: هیات داوران بالغ‌بر ۵۰ روز درحال بررسی و قضاوت آثار ارسال شده بودند که در نهایت اسامی منتخبان اعلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها