مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌های داخلی در برابر دشمنان عملکرد خوبی دارند

«شمسایی» گفت: امروز شاهد هستیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت خود را در حوزه رسانه برعلیه کشور به کار گرفته‌اند، اما خوشبختانه رسانه‌های ما نیز عملکرد خوبی دارند.
کد خبر: ۵۷۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 07March 2023

رسانه‌های داخلی در برابر دشمنان عملکرد خوبی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «ایمان شمسایی» مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حمایت از افرادی که به صورت حرفه‌ای در زمینه رسانه مشغول فعالیت هستند یکی از دغدغه‌های مهم ما است، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار رسانه در کشور وجود دارد و همین تعداد بالا کار رسیدگی به خبرنگاران را درگیر مشکلاتی کرده است.

وی افزود: متاسفانه در حرفه رسانه نظام صنفی منسجمی وجود ندارد و قانون مطبوعات نیز تنها مشمول صاحبان امتیاز و مسئولان می‌شود و این درحالی است که در تمامی حرفه‌های دیگر نظام صنفی منسجم وجود دارد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد با تاکید بر اینکه توجه ویژه‌ای به سامانه رسانه‌ای کشور شده است، ادامه داد: امروز شاهد هستیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت خود را در حوزه رسانه برعلیه کشور به کار گرفته‌اند، اما خوشبختانه رسانه‌های ما نیز عملکرد خوبی دارند.

شمسایی خاطرنشان کرد: بیمه تکمیلی خبرنگاران و معرفی آن‌ها به صندوق اعتباری هنر و تحت پوشش قرار گرفتن اصحاب رسانه از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است، رتبه‌بندی خبرنگاران نیز از جمله برنامه‌هایی است که در آینده بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار