مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تشریح کرد؛

برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان به‌مناسبت نیمه شعبان

حجت الاسلام «قدرتی» در تشریح برنامه‌های ویژه نیمه شعبان به برپایی ۱۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: این ایستگاه‌ها و موکب‌ها در شب و روز نیمه‌ شعبان از مردم پذیرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ - 07March 2023

برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان به‌مناسبت نیمه شعبان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی قدرتی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز، ۱۶ اسفندماه در یک نشست خبری در تشریح ویژه‌برنامه‌های نیمه‌ شعبان‌ در این استان، اظهار داشت: در سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج)، جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: فضاسازی‌های مختلف و متنوعی در سطح محلات و مساجد سراسر استان انجام شده و مردم به‌صورت خودجوش اقدام به آذین‌بندی و چراغانی محلات، مساجد و سطح شهر کرده‌اند.

قدرتی با اشاره به برپایی یکصد ایستگاه صلواتی و موکب در شهرهای مختلف استان، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها و موکب‌ها در شب و روز نیمه‌ شعبان از مردم پذیرایی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان همچنین برگزاری جشن‌های مختلف نیمه‌ شعبان توسط هیئت‌های مذهبی استان را از دیگر برنامه‌های نیمه‌ شعبان برشمرد و گفت: در شب نیمه شعبان مراسم احیا در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان انجام می‌شود.

وی همچنین به برپایی دعای ندبه در روز نیمه شعبان اشاره و تصریح کرد: در این روز مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها