نمایش خمپاره‌های دست‌ساز منافقین برای اولین‌بار در نمایشگاه «روایت میدان»+ تصاویر

نمایشگاه تبیینی «روایت میدان» با محوریت روایت پشت پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌های دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ - 07March 2023
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نمایشگاه تبیینی «روایت میدان» با محوریت روایت پشت‌ پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌های دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از امروز به مناسبت ایام گرامی‌داشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افتتاح شد. 
 
نمایش خمپاره‌های دست‌ساز منافقین برای اولین‌بار در نمایشگاه «روایت میدان»
 لانچر خمپاره‌های دست‌ساز
 
وزارت اطلاعات در این نمایشگاه برای نخستین‌ بار اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و همچنین اقدامات پیشینی آن‌ها را به نمایش عموم در آورده است.
نمایش خمپاره‌های دست‌ساز منافقین برای اولین‌بار در نمایشگاه «روایت میدان»
وسایل مورد استفاده در ساخت خمپاره‌های دست‌ساز
 
گفتنی است، در نمایشگاه «روایت میدان» برای نخستین‌ بار تصاویری از لانچر خمپاره‌های دست‌ساز، وسایل مورد استفاده در ساخت خمپاره‌های دست‌ساز و چراغ قوه‌ اغتشاشگران برای پخش تصاویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین روی ساختمان‌ها و دیوارها نیز به نمایش درآمده است.
 
نمایش خمپاره‌های دست‌ساز منافقین برای اولین‌بار در نمایشگاه «روایت میدان»
چراغ قوه‌ اغتشاشگران برای پخش تصاویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین روی ساختمان‌ها و دیوارها
 
 نمایشگاه «روایت میدان» از امروز (سه‌شنبه ۱۶ اسفند) در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آماده پذیرایی از عموم مردم است. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها