فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» از مصادیق معروف هستند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران مصادیق معروفی همانند طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» که در برگیرنده پیوندهای آسمانی، تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان، فرزندآوری است و جزو مولفه‌های مهم و راهبردی به شمار می‌روند بصورت برنامه‌ریزی شده و مدون در حال انجام است.
کد خبر: ۵۷۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 07March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر یگان‌های نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و با حضور امیر سرتیپ «رضا آذربان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق و «مهدی رضایی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این نشست اظهارداشت: چشم مظلومان عالم به بازوان توانمند ایران اسلامی که همان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است، دوخته شده است.

وی افزود: امروز با پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، هسته‌های مقاومت در داخل و خارج کشور تشکیل شده و در مقابل ظلم جهانی ایستاده‌اند تا مقدمه‌ برپایی عدالت جهانی را فراهم کنند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق یادآور شد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران مصادیق معروفی همانند طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» که در برگیرنده پیوندهای آسمانی، تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان، فرزندآوری است و جزو مولفه‌های مهم و راهبردی به شمار می‌روند بصورت برنامه‌ریزی شده و مدون در حال انجام است.

مهدی رضایی نیز در این نشست بیان داشت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و معرفی مصادیق این فریضه در جامعه ضروری است، بر همین اساس باید از تمام ظرفیت‌ها و ابزارهای فرهنگی در این خصوص استفاده کرد.

وی وطن‌دوستی، پاسداشت الگوها در تراز انقلاب اسلامی، ازدواج، فرزندآوری و شایسته‌سالاری را از مصادیق معروف دانست و از تبعیض، فساد، تفرقه، مدپرستی و تهمت به عنوان منکر در جامعه نام برد.

رضا چیتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز در این نشست گفت: حقیقت رو به رشد و بالندگی است و علیرغم دشمنی‌ها در نهایت پیروز خواهد شد و انجام امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب بعنوان حقیقت، در نهایت پایدار و ماندگار است.

طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» از مصادیق معروف هستند

طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» از مصادیق معروف هستند

طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» از مصادیق معروف هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها