عضو مجلس خبرگان:

گمنامی از بزرگترین نعمت‌های الهی است

آیت‌الله پورمحمدی با قرائت حدیثی از مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع)، امنیت و عافیت را ۲ نعمت مجهول در میان مردم خواند و گفت: امنیت کشورمان به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) به دست آمده است و آن را باید قدر بدانیم.
کد خبر: ۵۷۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ - 08March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ولادت امام زمان (عج) را به همه شیعیان جهان تبریک گفت و اظهار داشت: سربازان گمنام از نخستین روزهای تشکیل وزارت اطلاعات در مبارزه با منافقان، گروهک‌ها و دیگر دشمنان زحمت‌های بسیاری کشیده و شهید شده‌اند.

آیت‌الله پورمحمدی ادامه داد: سربازان گمنام همانطور که در زمان حیاتشان در گمنامی به سر می‌برند، پس از شهادت هم طی بیشتر موارد گمنام می‌مانند و کسی راجع به ایثار و جانفشانی و مسئولیت‌های سنگین آنان سخن نمی‌گوید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت‌الله العظمی «حسین مظاهری اصفهانی» همواره به طلبه‌ها می‌فرمودند که «سعی کنید گمنام باشید، به زبان‌ها نیافتید زیرا گمنامی نعمت بزرگی است.»

وی اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سربازان گمنامی برای آقا امام زمان(عج) هستند و به برکت آنان و دیگر نیروهای انتظامی و نظامی است که در امنیت زندگی می‌کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: خواهران و برادران قدر این نعمت را بدانیم، شکرگزار سربازان گمنام امام زمان (عج) باشیم و برای آنان موفقیت، عافیت، بهروزی و پیروزی از خداوند متعال آرزو کنیم.

امام جمعه مراغه همچنین ابراز امیدواری کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) در آخرت گمنام نباشند تا همه بدانند که این عزیزان در دنیا چه زحمت‌هایی برای گسترش امنیت کشیده‌اند.

بر اساس این گزارش، روز نیمه‌شعبان، عید بزرگ شیعیان و سالروز ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است؛ کسانی که تلاش‌های آنان در وزارت اطلاعات ضامن آرامش و امنیت کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار